« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Interaktivno ponavljanje kao podrška učenja bioloških sadržaja
Ove nastavne godine su se učenici 5., 6., 7. i 8. razreda uključili u obrazovno istraživanje pod nazivom Interaktivno ponavljanje kao podrška učenja bioloških sadržaja za potrebe izrade doktorata kolegice Ane Plantak.
Ciljevi istraživanja:
Cilj istraživanja je utvrditi kako ponavljanje primjenom interaktivnih lekcija u online
okruženju može utjecati na razumijevanje i povezivanje nastavnih sadržaja biologije uz tri nastavne teme. Nastavne teme su odabrane uz dva biološka koncepta - koncept A (Energetski učinci prehrane živih bića) i koncept B (Prilagodbe živih bića kao posljedice evolucije) te uz poučavanje primjenom simulacija terenskih istraživanja. Lekcije za ponavljanje su izrađene na osnovu materijala koji su služili za poučavanje i učenje pojedine teme. U svrhu provjere učinka primjene Moodle lekcija provest će se testiranje učenika u dva dijela. Prvo će se provjeravati usvojenost ishoda provjerom nakon poučavanja svake teme prema individualnom planu rada učitelja/nastavnika bez korištenja BUBO nastavnih materijala, nakon čega će se provesti ponavljanje primjenom Moodle lekcija te će se testirati usvojenost ishoda netom nakon uvođenja lekcija, a na kraju će se testirati sve tri teme završnom pisanom provjerom. Učenici i učitelji će nakon projekta anketom iskazati svoje mišljenje o novim oblicima ponavljanja.
Namjena aktivnosti:
Glavna namjena aktivnosti je primjenom Moodle lekcija kao oblika podrške učenja unaprijediti postojeći proces učenja. Učenike se vodi kroz lekciju komentarima nakon svakog koraka pa je na taj način omogućeno cjelokupno i strukturirano ponavljanje sadržaja te istovremeno ispitivanje usvojenosti sadržaja i razine razumijevanja kroz kratke zadatke. Učenici prate svoj napredak kroz lekciju, što služi kao oblik podrške samoreguliranog učenja i dodatno potiče discipliniranost i motivaciju učenika.
Nositelji aktivnosti na razini škole bili su:
Program aktivnosti:
Sve aktivnosti vezane za istraživanje provodile su se u digitalnom obliku (online).
Na kraju su učenicima i učiteljici za sudjelovanje u provedbi obrazovnog istraživanja dodijeljene potvrde.
Potvrde učenicima eksperimentalne skupine.
6.a
7.a
8.a
Potvrde učenicima kontrolne skupine
5.a
8.b
7.b
5.b
Časopisi |
• Enter |
• Bug |
• Drvo znanja |
• PC chip |
• Meridijani |
Dnevni tisak |
Korisni linkovi |
• eLektira |
• e-Knjižnica |
• Portal za škole |
• Zanimljivi linkovi |
• Učilica |
• Prometna učilica |
• Nacionalni portal za... |
• MVPEI |
• Varaždinska županija... |