
| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Using world landmarks to learn about culture...

Zadatak učenika sedmih razreda bio je prisjetiti se jedne turističke atrakcije koju su posjetili te je opisati i reći svoj osvrt (bi li preporučili posjet ovoj znamenitosti i kome bi je preporučili). Unutar istoga zadatka učenici su trebali i izdvojiti atrakciju koju još nisu posjetili, a željeli bi je posjetiti te objasniti zašto. Kao posljednji dio, učenici su usporedili dvije spomenute znamenitosti te su govorili o njihovim eventualnim sličnostima i razlikama.
Učenici su priložili fotografije ili nacrtali odabrane znamenitost, a najkreativnije uratke možete vidjeti u nastavku.
Elena Lončar, 7.b

Eva Pogledić, 7.b

Paola Frelih, 7.b

Julia Korpar, 7.a

Petra Sabolović, 7.b

Lea Manjkaz, 7.a

Lucija Grgić, 7.b
