« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U 4.a obilježili smo Dan tolerancije, dan koji nas podsjeća na poštovanje i uvažavanje drugačijih od nas. Tolerancija je poštovanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti u našim i svjetskim kulturama, naša forma izražavanja i način da budemo ljudi.
Započeli smo sa crtanim filmom Užad.
https://www.youtube.com/watch?v=4INwx_tmTKw
Nakon pogledanog filma učenici su sudjelovali u radionici Krug.
Učenici su postavljeni u formu kruga. Na rečenicu „U krug neka uđu svi…“ u krug ulaze oni koji se prepoznaju u pojedinoj stavci. U trenutku kada su neki učenici izvan, a neki unutar kruga naglašavam učenicima da pogledaju jedni druge – učenike koji zajedno s njima stoje unutar kruga (oni su im po tome slični), odnosno učenike koji su izvan kruga (od njih se po tome razlikuju).
Korištene stavke su sljedeće:
„U krug neka uđu svi:
…dječaci; …djevojčice; …koji imaju brata ili sestru; …koji imaju kućnog ljubimca;
…koji imaju plave oči; …koji imaju smeđe oči; …koji žive u ovom kvartu; …
koji vole igrati playstation; …koji vole matematiku; …koji se boje pauka; …koji vole trčati; …koji vole puno pričati; …kojima je ponekad teško biti tiho; …koji vole jesti pizzu; …koji vole brokulu; …koji treniraju neki sport; …koji žive s djedom i bakom;
…koji čuvaju neku tajnu; …koji se vole igrati loptom; …koji pišu lijevom rukom, itd.“
Nakon razgovora odlučili smo urediti naš pano. Nacrtali smo svoje dlanove, te ih obojali šarenim bojama tolerancije: svi različiti – svi jednaki!