REPUBLIKA HRVATSKA
GRAD ZAGREB
OSNOVNA ŠKOLA JABUKOVAC ZAGREB
Zagreb, Jabukovac 30
Tel/fax: 01/48 34 390, 4834391, 48 34 392
OIB: 91895220644
MB:03211894
Zagreb, 14. 05. 2012.
Klasa: 602-02/012-05/24-1
Urbroj: 251-120-012-01
Na temelju članka 3. Zakona o fiskalnoj odgovornosti i (NN 139/10) i članka 1. Uredbe o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti (NN 78/11)
ravnatelj Osnovne škole Jabukovac Zagreb
donosi:
PROCEDURU STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
OSNOVNE ŠKOLE JABUKOVAC-ZAGREB
Članak 1.
Ovim aktom propisuje se postupak stvaranja ugovornih obveza, odnosno nabava roba i usluga, javna nabava i sve druge ugovorne obveze koje su potrebne za redovan rad škole i obavljanje odgojno obrazovne djelatnosti u Osnovnoj školi Jabukovac-Zagreb (u daljnjem tekstu: Škola), osim ako posebnim propisom ili Statutom škole nije uređeno drugačije.
Članak 2.
Ravnatelj Škole pokreće postupak ugovaranja i stvaranja ugovornih obveza koje obvezuju školu. Postupak ugovaranja nabave robe i usluga mogu predložiti svi zaposlenici u školskoj ustanovi, stručna tijela u školi i Školski odbor, osim ako posebnim propisom ili Statutom škole nije uređeno drugačije.
Članak 3.
Ravnatelj ili osoba koju ovlasti ravnatelj dužna je prije pokretanja postupka ugovaranja i stvaranja ugovornih obveza obaviti kontrolu i izvijestiti ravnatelja je li pribavljanje predložene ugovorne obveze u skladu sa važećim financijskim planom i planom javne nabave škole za tekuću godinu.
Ako se utvrdi da predložena ugovorna obveza nije u skladu s važećim financijskim planom, ravnatelj škole dužan je predloženi prijedlog odbiti ili predložiti Školskom odboru promjenu financijskog plana i plana nabave.
Članak 4.
Nakon što ravnatelj ili osoba koju ravnatelj ovlasti utvrdi je li predložena ugovorna obveza u skladu s važećim financijskim planom i planom javne nabave škole, ravnatelj donosi odluku o pokretanju nabave odnosno ugovaranju ugovorne obveze.
Nabava roba ili usluga dozvoljena je isključivo uz prethodno odobrenje potvrđeno potpisom ravnatelja.
U skladu s Uredbom o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti (NN 78/11), ravnatelj Škole potpisuje Izjavu o fiskalanoj odgovornosti na temelju sastavljenog Upitnika o fiskalnoj odgovornosti, a sve u skladu sa Zakonom o fiskalnoj odgovornosti (NN 139/10).
Članak 5.
Ako postupak nabave roba i usluga ne podlježe postupku Javne nabave, odnosno nisu ispunjene zakonske pretpostavke da se provodi u skladu sa Zakonom o Javnoj nabavi (NN 90/11) tada se stvaranje obveza provodi po sljedećoj proceduri:
|
||||
Red. br. |
AKTIVNOST |
ODGOVORNOST |
DOKUMENT |
ROK |
1. |
Prijedlog za nabavu: -opreme -materijala za čišćenje i održavanje higijene -materijala za nastavu (stručnu literaturu) -namirnica za potrebe školske kuhinje -materijala za tehničko i investicijsko održavanje i ostalog materijala -za usluge i izvođenje radova -za nabavu osnovnih sredstava -ostalo |
Prijedlog daju:ravnatelj,učitelji, tajnica,spremačice, kuharice,knjižničar, psiholog, defektolog,domar i ostali nositelji pojedinih poslova i aktivnosti |
Interni pismeni obrazac, narudžbenica, ponuda ,ugovor |
Tijekom godine |
2. |
Provjera je li prijedlog u skladu s financijskim planom/proračunom i planom nabave |
Ravnatelj ili u dogovoru s računovođom |
Ravnatelj odobrava sklapanje ugovora/narudžbe ako je prijedlog u skladu s planom ili odbacuje ako prijedlog nije u skladu s planom |
3 dana od zaprimanja prijedloga |
3. |
Pokretanje nabave-sklapanje ugovora, izdavanje narudžbe |
Ravnatelj odnosno osoba koju on ovlasti |
Ugovor/narudžba |
Do 30 dana od dana odobrenja, od zaposlenika za financije |
Članak 6.
Ukoliko postupak nabave roba i usluga podlježe postupku Javne nabave, odnosno ispunjene su zakonske pretpostavke da se provodi u skladu sa Zakonom o Javnoj nabavi
(NN 90/11) tada se stvaranje obveza provodi po sljedećoj proceduri:
|
||||
---|---|---|---|---|
Red. br. |
AKTIVNOST |
ODGOVORNOST |
DOKUMENT |
ROK |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
1. |
Prijedlog za nabavu opreme Prijedlog za korištenje usluga Prijedlog za obavljanje radova |
Ravnatelj Radnici-nositelji pojedinih poslova i aktivnosti |
Prijedlog s opisom potrebne opreme/usluga/ radova i okvirnom cijenom |
Tijekom godine, a najkasnije mjesec dana prije pripreme godišnjeg plana nabave za sljedeću godinu |
2. |
Priprema tehničke i natječajne dokumentacije za nabavu opreme/usluga/radova |
Kod centraliziranog procesa –osnivač,ako proces nije centraliziran tada radnici nositelji pojedinih poslova i aktivnosti u suradnji sa ravnateljem uz obvezu angažiranja vanjskog stručnjaka nabave
|
Tehnička i natječajna dokumentacija |
Do početka kalendarske godine u kojoj se pokreće postupak nabave |
3. |
Uključivanje stavki iz plana nabave u financijski plan/proračun |
Računovođa ravnatelj |
Financijski plan/proračun |
Rujan-prosinac |
4. |
Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave |
Radnici –nositelji pojedinih poslova i aktivnosti. Ravnatelj preispituje stvarnu potrebu za predmetom nabave |
Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom |
Tijekom godine |
5. |
Provjera je li prijedlog u skladu s donesenim planom nabave i financijskim planom/proračunom |
Ravnatelj i računovođa |
Odobrenje , pokretanje postupka
|
2 dana od zaprimanja prijedloga |
6. |
Provjera je li tehnička i natječajna dokumentacija u skladu s propisima o javnoj nabavi |
Radnik kojeg ovlasti ravnatelj |
Pokreće postupak javne nabave |
najviše 30 dana od zaprimanja prijedloga za pokretanje postupka javne nabave |
7. |
Pokretanje postupka javne nabave |
Ravnatelj odnosno osoba koju on ovlasti (ne može biti zaposlenik na poslovima za financije) |
Objava natječaja, pregovarački postupak |
Tijekom godine |
Ova procedura objavljena je na oglasnoj ploči Škole i web stranici Škole.
RAVNATELJICA:
Romana Šimunić Cvrtila, prof.