ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT
Autor: Jasmina Bićanić, 26. 8. 2016.
Školski inkluzivni dokument nastao je kao rezultat ESF projekta Osječko-baranjske županije „Učimo zajedno 2“ koji je usmjeren izjednačavanju mogućnosti za potpuno uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u život zajednice kojoj pripadaju, naročito u redovitu nastavu koju djeca s teškoćama uspješno pohađaju s pomoćnicima u nastavi.
Školski inkluzivni dokument nastao je kao rezultat ESF projekta Osječko-baranjske županije „Učimo zajedno 2“ koji je usmjeren izjednačavanju mogućnosti za potpuno uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u život zajednice kojoj pripadaju, naročito u redovitu nastavu koju djeca s teškoćama uspješno pohađaju s pomoćnicima u nastavi.
Kako raste svijest društva o diskriminaciji djece s teškoćama pokušavaju se pronaći i putovi njihova uključivanja u obrazovanje zajedno s ostalim vršnjacima. Brojni zakoni reguliraju prava djece s teškoćama u ravnopravnom uključivanju u redovni školski sustav pa će tako i ovaj dokument pomoći definiranju nekih ciljeva i aktivnosti kojima će se promovirati ravnopravnost svih učenika.
U okviru ovog dokumenta imenovan je i Školski inkluzivni tim koji će se brinuti o potrebama svakog učenika u školi a ponajviše učenika s teškoćama u razvoju.
Članovi školskog inkluzivnog tima izabrani na Sjednici učiteljskog vijeća su :
- Ravnatelj OŠ J.A.Ćolnića Zvonko Belvanović
- Stručna suradnica edukacijsko-rehabilitacijskog profila Jasmina Bićanić
- Stručna suradnica pedagoginja Katarina Gulaš
- Stručna suradnica psihologinja Ivana Sadaić
- Učitelj/ica razredne nastave Maja Nikačević
- Učitelj/ica predmetne nastave Ines Rebac-Knezović
Školski inkluzivni dokument su izradile stručne suradnice iz tri osnovne škole i on je usvajanjem na školskom odboru postao važeći akt škole.
Dokument se nalazi u nastavku te ga možete pročitati i proučiti.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |