« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na satovima prirode i društva u okviru teme Istražujemo svijet oko nas učenici 1. a razreda su istraživali.
Promatrali su prirodu oko sebe te naučili što pripada živoj i neživoj prirodi. Svakodnevno u učionici prate rast i razvoj graha te se raduju svakoj novoj promjeni. Zapažanja su crtali i bilježili u radnu bilježnicu. Sada se samo pitaju kada će nastati cvijet.
Učili su kako su predmeti građeni od tvari. Promatrali su različite predmete, uočili tvari te zapazili njihova svojstva. I sami su miješali nekoliko tvari te dobili novu tvar. Tako su mirisali, pipali brašno i sol. Od brašna, soli i vode napravili su tijesto.
Mirisali su i okusili vodu i cedevitu. Zapazili su da je voda bez boje, bez mirisa i bez okusa, a njezina svojstva se mijenjaju kada se u vodu doda nova tvar.
Na kraju su sve ponovili koristeći IKT tehnologiju.
Povodom Svjetskog dana voda slušali su zvukove kiše, pljuska, klopotanje potoka. Razgovarali su o problemu očuvanja voda, zagađenju vode te kako bi oni sami mogli štedjeti pitku vodu koje ima malo. Naučili su koje su boje duginog spektra te ponovili kako nastaju izvedbene boje.
Učenicima se svidjelo što smo radili u školi. Mnogi su i kod kuće radili tijesto sa svojim roditeljima te ga dalje oblikovali po vlastitoj želji. Kod kuće su i sami mnogi posijali grah. Promatraju njegov rast i razvoj te uspoređuju svoj grah sa onim posijanim u školi.
Marina Rajski