« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Za potrebe projektnog dana u u petak je našoj školi održan niz zanimljivih radionica za učenike.
Svaki učitelj održao je jednu posebnu temu u svojim učionicama, a koje su to teme bile i kako je izgledalo kod svakoga od njih možete pogledati u nastavku ove vijesti.
Gnothi Seauton – upoznaj samog sebe
https://www.youtube.com/watch?v=RuIDOWfd5tE
Janica i Ivica Kostelić najbolji su skijaši Hrvatske i najuspješniji sestra i brat u olimpijskoj povijesti. Sniman tijekom 23 godine, ovaj film otkriva priču o sportu, upornosti, vjeri i uspjehu. Učenici su rješavali zadatke iz udžbenika.
Martina Marijić
Weimar
https://www.youtube.com/watch?v=yigOpLLXCl4&t=1s&ab_channel=Weimarerleben
Pogledali smo dokumentarac o Weimaru i o njemu smo popričali, što su vidjeli, što su razumjeli i što su naučili. Nakon što smo saželi dokumentarac, morali su napraviti umnu mapu na temu Weimar.
https://www.youtube.com/watch?v=72wiQZ6W99A&t=1818s
Nakon gledanja su proveli analizu pogledanog pomoću zadataka na papiru. Rezultati analize su vrednovani sumativnom ocjenom upisanom u proceduralno znanje.
Ivica Blažević
Upoznaj samog sebe (o Kostelicima)
https://youtu.be/RuIDOWfd5tE
Učenici su tijekom sata gledali doumentarni film o uspjehu obitelji Kostelić.
Nakon sata u zadatak su dobili napisati sastavak ili izraditi poster na zadanu temu.
Ana Ivančan Kovčo
Put dobrote
https://www.youtube.com/watch?v=2D5vMaL76OE
Učenici su pogledali dokumentarni film o misionarima jer je gledanje tog filma bilo uoči Misijske nedjelje. Nakon odgledanog filma učenici su dobili u zadatak sljedeće:
Zadatak: Misijsko putovanje
Zamisli da baš tebe papa Franjo pošalje u neku daleku misijsku zemlju po
vlastitom izboru u Južnoj Americi ili Africi. Kako bi se osjećao zato što je baš
tebe izabrao? Koju bi zemlju izabrao i u nju otputovao? Zašto? Što bi ponio
sa sobom? Kako bi ondje mogao pomoći ljudima? Što misliš, s kojim bi se
teškoćama mogao susresti u svojem radu? Što bi ti moglo najviše pomoći?
U svojoj bilježnici izradi plan svojega misijskog djelovanja.
Irena Mandić
California Gold Rush
Uz pomoć udžbenika učenici su na satu razgovarali o tome što je spomenuto u tekstu, a što u dokumentarnom filmu. Nakon gledanja, učenici su dobili zadatak napraviti poster, umnu mapu ili prezentaciju.
Marta Pokrajac
Netaknuta priroda Hrvatske
https://www.youtube.com/watch?v=2-JGsnu986M
Učenici 6.a su tijekom sata Geografije gledali dokumentarni film Netaknuta priroda Hrvatske. U zadatka su dobili napraviti umnu mapu ili poster vezan za najdojmljivije trenutke dokumentarnog filma.
Antonija Bratić
U potrazi za Ivanom
Učenici 5.a i 6.a razreda na nastavi Hrvatskoga jezika ponovili su osnovne karakteristike dokumentarnih filmova te istražili koji su bili prvi dokumentarni filmovi. Na temelju danih pojmova pokušali su otkriti o kojoj će važnoj hrvatskoj ličnosti pogledati dva dokumentarna filma. Zatim je uslijedilo gledanje epizode o Ivani Brlić-Mažuranić iz dokumentarne serije Hrvatski velikani te dokumentarnog filma U potrazi za Ivanom. Za vrijeme gledanja učenici su ispunjavali umne mape. Na kraju su dokazali zašto su odgledani filmovi dokumentarni.