« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 4.a razreda sudjelovali su u projektu Nije svaki otpad smeće. Projekt je financirao grad Ivanić – Grad, a cilj projekta je djelovati na svijest učenika o važnosti odvajanja otpada te njegovoj ponovnoj uporabi recikliranjem. Aktivnosti u razredu je provela stručna suradnica, učiteljica Gordana Gorčan. Učenici su već ranijih godina na satovima prirode i društva učili o razvrstavanju otpada. Ovog puta su ponovili da papir, staklo, plastika i metal najčešći su natpisi na koje možemo naići na kontejnerima za odvojeno odlaganje otpada upravo zato što, nakon kuhinjskog otpada, čine najveći udio ukupnog otpada kućanstava. Pobliže im je objasnila značenje riječi biootpad te što se u taj biootpad stavlja, a što nikako ne ide unutra. Naučili su da u biootpad možemo odlagati otpad od hrane, grančice, lišće, . . . , a nikako se ne smije stavljati orahovo lišće, limunova kora, masnoća. Otpad možemo razvrstavati i reciklirati te ga prenamijeniti u stvari koje su nam potrebne. Tako su oni sami izrađivali glazbala. Radionica se učenicima svidjela i bila je poučna.