preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jurja Barakovića Ražanac

 > Naslovnica
Vijesti

Učenici predmetne nastave uključili su se u obilježavanje 4. Dana medijske pismenosti 2021.

Autor: Snježana Fain, 26. 4. 2021.

U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i brojnih drugih partnera te pod pokroviteljstvom Ministrastva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 19. travnja do 25. travnja održavaju se 4. Dani medijske pismenosti.

Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, priliku za učenje o medijima. 

Ove godine naglasak je na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih, ali i na problem lažnih vijesti, utjecaju influencera i razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja. 

U obilježavanju Dana medijske pismenosti 2021. sudjelovali su učenici predmetne nastave s učiteljicama hrvatskoga jezika Lidijom Miočić i Gitom Negro.  

Učiteljice su s učenicima 19. i 21. travnja 2021. g. virtualno u aplikaciji Teams provele radionicu i održale predavanje na temu influencera i njihove uloge u životima djece i mladih. Također, učenici su pogledali i obrazovni sadržaj pod nazivom Što da radim bez jutjub(er)a? 

Učenici su kroz radionicu osvijestili pozitivne i negativne strane sadržaja koje objavljuju influenceri na YouTubeu pa su kao pozitivne strane naveli kako takvi sadržaji potiču kreativnost, zabavni su, humoristični, djeluju i na učenikovo samopouzdanje, dok su kao negativne strane naveli kako neki sadržaji nisu primjereni i nemaju dobar utjecaj na djecu i mlade, oduzimaju mnogo vremena, loše utječu na zdravlje, utječu na stavove i razmišljanja, mogu izazvati ovisnost i gubitak kontrole vremena. Kao negativno naveli su i oponašanje viđenoga, nedostatak komunikacije, opasne izvore i zapostavljanje stvarnoga života. 

 




Vijesti

Učenici predmetne nastave uključili su se u obilježavanje 4. Dana medijske pismenosti 2021.

Autor: Snježana Fain, 26. 4. 2021.

U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i brojnih drugih partnera te pod pokroviteljstvom Ministrastva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 19. travnja do 25. travnja održavaju se 4. Dani medijske pismenosti.

Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, priliku za učenje o medijima. 

Ove godine naglasak je na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih, ali i na problem lažnih vijesti, utjecaju influencera i razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja. 

U obilježavanju Dana medijske pismenosti 2021. sudjelovali su učenici predmetne nastave s učiteljicama hrvatskoga jezika Lidijom Miočić i Gitom Negro.  

Učiteljice su s učenicima 19. i 21. travnja 2021. g. virtualno u aplikaciji Teams provele radionicu i održale predavanje na temu influencera i njihove uloge u životima djece i mladih. Također, učenici su pogledali i obrazovni sadržaj pod nazivom Što da radim bez jutjub(er)a? 

Učenici su kroz radionicu osvijestili pozitivne i negativne strane sadržaja koje objavljuju influenceri na YouTubeu pa su kao pozitivne strane naveli kako takvi sadržaji potiču kreativnost, zabavni su, humoristični, djeluju i na učenikovo samopouzdanje, dok su kao negativne strane naveli kako neki sadržaji nisu primjereni i nemaju dobar utjecaj na djecu i mlade, oduzimaju mnogo vremena, loše utječu na zdravlje, utječu na stavove i razmišljanja, mogu izazvati ovisnost i gubitak kontrole vremena. Kao negativno naveli su i oponašanje viđenoga, nedostatak komunikacije, opasne izvore i zapostavljanje stvarnoga života. 

 




Vijesti

Učenici predmetne nastave uključili su se u obilježavanje 4. Dana medijske pismenosti 2021.

Autor: Snježana Fain, 26. 4. 2021.

U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i brojnih drugih partnera te pod pokroviteljstvom Ministrastva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 19. travnja do 25. travnja održavaju se 4. Dani medijske pismenosti.

Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, priliku za učenje o medijima. 

Ove godine naglasak je na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih, ali i na problem lažnih vijesti, utjecaju influencera i razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja. 

U obilježavanju Dana medijske pismenosti 2021. sudjelovali su učenici predmetne nastave s učiteljicama hrvatskoga jezika Lidijom Miočić i Gitom Negro.  

Učiteljice su s učenicima 19. i 21. travnja 2021. g. virtualno u aplikaciji Teams provele radionicu i održale predavanje na temu influencera i njihove uloge u životima djece i mladih. Također, učenici su pogledali i obrazovni sadržaj pod nazivom Što da radim bez jutjub(er)a? 

Učenici su kroz radionicu osvijestili pozitivne i negativne strane sadržaja koje objavljuju influenceri na YouTubeu pa su kao pozitivne strane naveli kako takvi sadržaji potiču kreativnost, zabavni su, humoristični, djeluju i na učenikovo samopouzdanje, dok su kao negativne strane naveli kako neki sadržaji nisu primjereni i nemaju dobar utjecaj na djecu i mlade, oduzimaju mnogo vremena, loše utječu na zdravlje, utječu na stavove i razmišljanja, mogu izazvati ovisnost i gubitak kontrole vremena. Kao negativno naveli su i oponašanje viđenoga, nedostatak komunikacije, opasne izvore i zapostavljanje stvarnoga života. 

 




Vijesti

Učenici predmetne nastave uključili su se u obilježavanje 4. Dana medijske pismenosti 2021.

Autor: Snježana Fain, 26. 4. 2021.

U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i brojnih drugih partnera te pod pokroviteljstvom Ministrastva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 19. travnja do 25. travnja održavaju se 4. Dani medijske pismenosti.

Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, priliku za učenje o medijima. 

Ove godine naglasak je na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih, ali i na problem lažnih vijesti, utjecaju influencera i razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja. 

U obilježavanju Dana medijske pismenosti 2021. sudjelovali su učenici predmetne nastave s učiteljicama hrvatskoga jezika Lidijom Miočić i Gitom Negro.  

Učiteljice su s učenicima 19. i 21. travnja 2021. g. virtualno u aplikaciji Teams provele radionicu i održale predavanje na temu influencera i njihove uloge u životima djece i mladih. Također, učenici su pogledali i obrazovni sadržaj pod nazivom Što da radim bez jutjub(er)a? 

Učenici su kroz radionicu osvijestili pozitivne i negativne strane sadržaja koje objavljuju influenceri na YouTubeu pa su kao pozitivne strane naveli kako takvi sadržaji potiču kreativnost, zabavni su, humoristični, djeluju i na učenikovo samopouzdanje, dok su kao negativne strane naveli kako neki sadržaji nisu primjereni i nemaju dobar utjecaj na djecu i mlade, oduzimaju mnogo vremena, loše utječu na zdravlje, utječu na stavove i razmišljanja, mogu izazvati ovisnost i gubitak kontrole vremena. Kao negativno naveli su i oponašanje viđenoga, nedostatak komunikacije, opasne izvore i zapostavljanje stvarnoga života. 

 




Korisni linkovi
UPISI
BROŠURA
Popis udžbenika
Primanja roditelja
Zakoni i pravilnici

Zakone i pravilnike možete pronaći na stranicama Agencije za odgoj i obrazovanje

Tražilica
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Korisni linkovi
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Anketa
Prepisuješ li na testovima u školi?




Forum
Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
Osnovna škola Jurja Barakovića Ražanac / Ražanac X 3, HR-23248 Ražanac / os-jbarakovica-razanac.skole.hr / ured@os-jbarakovica-razanac.skole.hr
preskoči na navigaciju