Učenici predmetne nastave uključili su se u obilježavanje 4. Dana medijske pismenosti 2021.
Autor: Snježana Fain, 26. 4. 2021.
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i brojnih drugih partnera te pod pokroviteljstvom Ministrastva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 19. travnja do 25. travnja održavaju se 4. Dani medijske pismenosti. Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, priliku za učenje o medijima. Ove godine naglasak je na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih, ali i na problem lažnih vijesti, utjecaju influencera i razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja. U obilježavanju Dana medijske pismenosti 2021. sudjelovali su učenici predmetne nastave s učiteljicama hrvatskoga jezika Lidijom Miočić i Gitom Negro. Učiteljice su s učenicima 19. i 21. travnja 2021. g. virtualno u aplikaciji Teams provele radionicu i održale predavanje na temu influencera i njihove uloge u životima djece i mladih. Također, učenici su pogledali i obrazovni sadržaj pod nazivom Što da radim bez jutjub(er)a? Učenici su kroz radionicu osvijestili pozitivne i negativne strane sadržaja koje objavljuju influenceri na YouTubeu pa su kao pozitivne strane naveli kako takvi sadržaji potiču kreativnost, zabavni su, humoristični, djeluju i na učenikovo samopouzdanje, dok su kao negativne strane naveli kako neki sadržaji nisu primjereni i nemaju dobar utjecaj na djecu i mlade, oduzimaju mnogo vremena, loše utječu na zdravlje, utječu na stavove i razmišljanja, mogu izazvati ovisnost i gubitak kontrole vremena. Kao negativno naveli su i oponašanje viđenoga, nedostatak komunikacije, opasne izvore i zapostavljanje stvarnoga života.
Učenici predmetne nastave uključili su se u obilježavanje 4. Dana medijske pismenosti 2021.
Autor: Snježana Fain, 26. 4. 2021.
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i brojnih drugih partnera te pod pokroviteljstvom Ministrastva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 19. travnja do 25. travnja održavaju se 4. Dani medijske pismenosti. Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, priliku za učenje o medijima. Ove godine naglasak je na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih, ali i na problem lažnih vijesti, utjecaju influencera i razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja. U obilježavanju Dana medijske pismenosti 2021. sudjelovali su učenici predmetne nastave s učiteljicama hrvatskoga jezika Lidijom Miočić i Gitom Negro. Učiteljice su s učenicima 19. i 21. travnja 2021. g. virtualno u aplikaciji Teams provele radionicu i održale predavanje na temu influencera i njihove uloge u životima djece i mladih. Također, učenici su pogledali i obrazovni sadržaj pod nazivom Što da radim bez jutjub(er)a? Učenici su kroz radionicu osvijestili pozitivne i negativne strane sadržaja koje objavljuju influenceri na YouTubeu pa su kao pozitivne strane naveli kako takvi sadržaji potiču kreativnost, zabavni su, humoristični, djeluju i na učenikovo samopouzdanje, dok su kao negativne strane naveli kako neki sadržaji nisu primjereni i nemaju dobar utjecaj na djecu i mlade, oduzimaju mnogo vremena, loše utječu na zdravlje, utječu na stavove i razmišljanja, mogu izazvati ovisnost i gubitak kontrole vremena. Kao negativno naveli su i oponašanje viđenoga, nedostatak komunikacije, opasne izvore i zapostavljanje stvarnoga života.
Učenici predmetne nastave uključili su se u obilježavanje 4. Dana medijske pismenosti 2021.
Autor: Snježana Fain, 26. 4. 2021.
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i brojnih drugih partnera te pod pokroviteljstvom Ministrastva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 19. travnja do 25. travnja održavaju se 4. Dani medijske pismenosti. Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, priliku za učenje o medijima. Ove godine naglasak je na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih, ali i na problem lažnih vijesti, utjecaju influencera i razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja. U obilježavanju Dana medijske pismenosti 2021. sudjelovali su učenici predmetne nastave s učiteljicama hrvatskoga jezika Lidijom Miočić i Gitom Negro. Učiteljice su s učenicima 19. i 21. travnja 2021. g. virtualno u aplikaciji Teams provele radionicu i održale predavanje na temu influencera i njihove uloge u životima djece i mladih. Također, učenici su pogledali i obrazovni sadržaj pod nazivom Što da radim bez jutjub(er)a? Učenici su kroz radionicu osvijestili pozitivne i negativne strane sadržaja koje objavljuju influenceri na YouTubeu pa su kao pozitivne strane naveli kako takvi sadržaji potiču kreativnost, zabavni su, humoristični, djeluju i na učenikovo samopouzdanje, dok su kao negativne strane naveli kako neki sadržaji nisu primjereni i nemaju dobar utjecaj na djecu i mlade, oduzimaju mnogo vremena, loše utječu na zdravlje, utječu na stavove i razmišljanja, mogu izazvati ovisnost i gubitak kontrole vremena. Kao negativno naveli su i oponašanje viđenoga, nedostatak komunikacije, opasne izvore i zapostavljanje stvarnoga života.
Učenici predmetne nastave uključili su se u obilježavanje 4. Dana medijske pismenosti 2021.
Autor: Snježana Fain, 26. 4. 2021.
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i brojnih drugih partnera te pod pokroviteljstvom Ministrastva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 19. travnja do 25. travnja održavaju se 4. Dani medijske pismenosti. Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, priliku za učenje o medijima. Ove godine naglasak je na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih, ali i na problem lažnih vijesti, utjecaju influencera i razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja. U obilježavanju Dana medijske pismenosti 2021. sudjelovali su učenici predmetne nastave s učiteljicama hrvatskoga jezika Lidijom Miočić i Gitom Negro. Učiteljice su s učenicima 19. i 21. travnja 2021. g. virtualno u aplikaciji Teams provele radionicu i održale predavanje na temu influencera i njihove uloge u životima djece i mladih. Također, učenici su pogledali i obrazovni sadržaj pod nazivom Što da radim bez jutjub(er)a? Učenici su kroz radionicu osvijestili pozitivne i negativne strane sadržaja koje objavljuju influenceri na YouTubeu pa su kao pozitivne strane naveli kako takvi sadržaji potiču kreativnost, zabavni su, humoristični, djeluju i na učenikovo samopouzdanje, dok su kao negativne strane naveli kako neki sadržaji nisu primjereni i nemaju dobar utjecaj na djecu i mlade, oduzimaju mnogo vremena, loše utječu na zdravlje, utječu na stavove i razmišljanja, mogu izazvati ovisnost i gubitak kontrole vremena. Kao negativno naveli su i oponašanje viđenoga, nedostatak komunikacije, opasne izvore i zapostavljanje stvarnoga života.
Pogledajte popis udžbenika u prilogu!
Popis dodatnih nastavnih materijala (1.,5. i 7. razred).docx
Rezultati izbora udzbenika za sko.god. 2019.2020.xlsx
Popis udzbenika za sk.god.2017.2018.xls
Popis udzbenika za sk.god.2016.2017.xls
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2021.22..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2022.23..docx
Odluka o odabiru udzbenika za sk.god. 2023.2024..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2023.24..docx
Drugi obrazovni materijal za sk.g. 2024.2025..docx
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Plan nabave za 2012. godinu.pdf
Plan nabave za 2013..pdf
Plan nabave za 2014..pdf
Školski kurikul OŠ Jurja Barakovića - Ražanac, šk.god. 2014._2015..pdf