Obilježavanje Dana medijske pismenosti 2022.
Autor: Snježana Fain, 11. 5. 2022.
Od 2. svibnja do 6. svibnja 2022. godine u našoj školi na satu Hrvatskoga jezika obilježili smo Dane medijske pismenosti 2022. Učenici 7. i 8. razreda su sa svojom učiteljicom Lidijom Rudić održali raspravu i radionicu o medijskoj pismenosti i utjecaju influencera na njihove stavove i razmišljanja, a učenici 7.r. PŠ Radovin su sa svojom učiteljicom Gitom Negro održali raspravu na temu Influenceri i youtuberi – najbolji posao 21. stoljeća.
Učenici su sa svojim učiteljicama pogledali pripremljeni videomaterijal, a zatim raspravljali na zadane teme. Kao pozitivne strane ovih poslova naveli su rad od kuće, radno vrijeme koje je fleksibilno, utjecaj na druge te poticanje na aktivnost, mogućnost dobre zarade, popularnost, komunikativnost itd. Negativne strane koje učenici vide kod ovih zanimanja su nedostatak privatnosti, negativni komentari, opasnost od hakera, neprimjereni sadržaji, previše oglašavanja, previše vremena koje treba uložiti za uređivanje sadržaja i skupa oprema. Unatoč velikom utjecaju koji influenceri i youtuberi imaju na njih, učenici su zaključili da postoje i bolji poslovi u 21. stoljeću.
Obilježavanju se priključila i školska knjižničarka Danijela Petani koja je uredila školski pano na temu medijske pismenosti.
Obilježavanje Dana medijske pismenosti 2022.
Autor: Snježana Fain, 11. 5. 2022.
Od 2. svibnja do 6. svibnja 2022. godine u našoj školi na satu Hrvatskoga jezika obilježili smo Dane medijske pismenosti 2022. Učenici 7. i 8. razreda su sa svojom učiteljicom Lidijom Rudić održali raspravu i radionicu o medijskoj pismenosti i utjecaju influencera na njihove stavove i razmišljanja, a učenici 7.r. PŠ Radovin su sa svojom učiteljicom Gitom Negro održali raspravu na temu Influenceri i youtuberi – najbolji posao 21. stoljeća.
Učenici su sa svojim učiteljicama pogledali pripremljeni videomaterijal, a zatim raspravljali na zadane teme. Kao pozitivne strane ovih poslova naveli su rad od kuće, radno vrijeme koje je fleksibilno, utjecaj na druge te poticanje na aktivnost, mogućnost dobre zarade, popularnost, komunikativnost itd. Negativne strane koje učenici vide kod ovih zanimanja su nedostatak privatnosti, negativni komentari, opasnost od hakera, neprimjereni sadržaji, previše oglašavanja, previše vremena koje treba uložiti za uređivanje sadržaja i skupa oprema. Unatoč velikom utjecaju koji influenceri i youtuberi imaju na njih, učenici su zaključili da postoje i bolji poslovi u 21. stoljeću.
Obilježavanju se priključila i školska knjižničarka Danijela Petani koja je uredila školski pano na temu medijske pismenosti.
Obilježavanje Dana medijske pismenosti 2022.
Autor: Snježana Fain, 11. 5. 2022.
Od 2. svibnja do 6. svibnja 2022. godine u našoj školi na satu Hrvatskoga jezika obilježili smo Dane medijske pismenosti 2022. Učenici 7. i 8. razreda su sa svojom učiteljicom Lidijom Rudić održali raspravu i radionicu o medijskoj pismenosti i utjecaju influencera na njihove stavove i razmišljanja, a učenici 7.r. PŠ Radovin su sa svojom učiteljicom Gitom Negro održali raspravu na temu Influenceri i youtuberi – najbolji posao 21. stoljeća.
Učenici su sa svojim učiteljicama pogledali pripremljeni videomaterijal, a zatim raspravljali na zadane teme. Kao pozitivne strane ovih poslova naveli su rad od kuće, radno vrijeme koje je fleksibilno, utjecaj na druge te poticanje na aktivnost, mogućnost dobre zarade, popularnost, komunikativnost itd. Negativne strane koje učenici vide kod ovih zanimanja su nedostatak privatnosti, negativni komentari, opasnost od hakera, neprimjereni sadržaji, previše oglašavanja, previše vremena koje treba uložiti za uređivanje sadržaja i skupa oprema. Unatoč velikom utjecaju koji influenceri i youtuberi imaju na njih, učenici su zaključili da postoje i bolji poslovi u 21. stoljeću.
Obilježavanju se priključila i školska knjižničarka Danijela Petani koja je uredila školski pano na temu medijske pismenosti.
Obilježavanje Dana medijske pismenosti 2022.
Autor: Snježana Fain, 11. 5. 2022.
Od 2. svibnja do 6. svibnja 2022. godine u našoj školi na satu Hrvatskoga jezika obilježili smo Dane medijske pismenosti 2022. Učenici 7. i 8. razreda su sa svojom učiteljicom Lidijom Rudić održali raspravu i radionicu o medijskoj pismenosti i utjecaju influencera na njihove stavove i razmišljanja, a učenici 7.r. PŠ Radovin su sa svojom učiteljicom Gitom Negro održali raspravu na temu Influenceri i youtuberi – najbolji posao 21. stoljeća.
Učenici su sa svojim učiteljicama pogledali pripremljeni videomaterijal, a zatim raspravljali na zadane teme. Kao pozitivne strane ovih poslova naveli su rad od kuće, radno vrijeme koje je fleksibilno, utjecaj na druge te poticanje na aktivnost, mogućnost dobre zarade, popularnost, komunikativnost itd. Negativne strane koje učenici vide kod ovih zanimanja su nedostatak privatnosti, negativni komentari, opasnost od hakera, neprimjereni sadržaji, previše oglašavanja, previše vremena koje treba uložiti za uređivanje sadržaja i skupa oprema. Unatoč velikom utjecaju koji influenceri i youtuberi imaju na njih, učenici su zaključili da postoje i bolji poslovi u 21. stoljeću.
Obilježavanju se priključila i školska knjižničarka Danijela Petani koja je uredila školski pano na temu medijske pismenosti.
Pogledajte popis udžbenika u prilogu!
Popis dodatnih nastavnih materijala (1.,5. i 7. razred).docx
Rezultati izbora udzbenika za sko.god. 2019.2020.xlsx
Popis udzbenika za sk.god.2017.2018.xls
Popis udzbenika za sk.god.2016.2017.xls
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2021.22..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2022.23..docx
Odluka o odabiru udzbenika za sk.god. 2023.2024..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2023.24..docx
Drugi obrazovni materijal za sk.g. 2024.2025..docx
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Plan nabave za 2012. godinu.pdf
Plan nabave za 2013..pdf
Plan nabave za 2014..pdf
Školski kurikul OŠ Jurja Barakovića - Ražanac, šk.god. 2014._2015..pdf