Terenska nastava učenika
Autor: Marina Marić, 11. 11. 2014.
Učenici 5. i 6. razreda Matične škole i Područne škole Radovin su 31. listopada 2014. godine u pratnji svojih nastavnika: Ankice Nekić (povijest), Ede Šarić, Silvije Bukulin (hrvatski jezik), Danijele Petani (knjižnica), s. Ljiljane Marić (vjeroučiteljica) i Ane Čolak (tehnička kultura) bili na terenskoj nastavi u Zadru.
Ideja za zajedničkom terenskom nastavom Aktiva društvene grupe predmeta nastala je iz potrebe da učenike poučimo na koji način koristiti naučena znanja iz povijesti, hrvatskog jezika, tehničke kulture i vjeronauka. Po dolasku na zadarski Poluotok učenici su najprije uz stručno vodstvo posjetili katedralu sv. Stošije. Uslijedio je posjet Arheološkom muzeju i bivšem samostanu sv. Nikole, gdje su učenici vidjeli kako izgledaju radionica suvenira, knjižnica Arheološkog muzeja, a pogledali su i dokumentarni film. Terenska nastava završila je razgledavanjem samostana i crkve sv. Frane. Zadovoljstvo učenika i učitelja na povratku najbolji su pokazatelj uspješnosti ovakvog oblika nastave.
Terenska nastava učenika
Autor: Marina Marić, 11. 11. 2014.
Učenici 5. i 6. razreda Matične škole i Područne škole Radovin su 31. listopada 2014. godine u pratnji svojih nastavnika: Ankice Nekić (povijest), Ede Šarić, Silvije Bukulin (hrvatski jezik), Danijele Petani (knjižnica), s. Ljiljane Marić (vjeroučiteljica) i Ane Čolak (tehnička kultura) bili na terenskoj nastavi u Zadru.
Ideja za zajedničkom terenskom nastavom Aktiva društvene grupe predmeta nastala je iz potrebe da učenike poučimo na koji način koristiti naučena znanja iz povijesti, hrvatskog jezika, tehničke kulture i vjeronauka. Po dolasku na zadarski Poluotok učenici su najprije uz stručno vodstvo posjetili katedralu sv. Stošije. Uslijedio je posjet Arheološkom muzeju i bivšem samostanu sv. Nikole, gdje su učenici vidjeli kako izgledaju radionica suvenira, knjižnica Arheološkog muzeja, a pogledali su i dokumentarni film. Terenska nastava završila je razgledavanjem samostana i crkve sv. Frane. Zadovoljstvo učenika i učitelja na povratku najbolji su pokazatelj uspješnosti ovakvog oblika nastave.
Terenska nastava učenika
Autor: Marina Marić, 11. 11. 2014.
Učenici 5. i 6. razreda Matične škole i Područne škole Radovin su 31. listopada 2014. godine u pratnji svojih nastavnika: Ankice Nekić (povijest), Ede Šarić, Silvije Bukulin (hrvatski jezik), Danijele Petani (knjižnica), s. Ljiljane Marić (vjeroučiteljica) i Ane Čolak (tehnička kultura) bili na terenskoj nastavi u Zadru.
Ideja za zajedničkom terenskom nastavom Aktiva društvene grupe predmeta nastala je iz potrebe da učenike poučimo na koji način koristiti naučena znanja iz povijesti, hrvatskog jezika, tehničke kulture i vjeronauka. Po dolasku na zadarski Poluotok učenici su najprije uz stručno vodstvo posjetili katedralu sv. Stošije. Uslijedio je posjet Arheološkom muzeju i bivšem samostanu sv. Nikole, gdje su učenici vidjeli kako izgledaju radionica suvenira, knjižnica Arheološkog muzeja, a pogledali su i dokumentarni film. Terenska nastava završila je razgledavanjem samostana i crkve sv. Frane. Zadovoljstvo učenika i učitelja na povratku najbolji su pokazatelj uspješnosti ovakvog oblika nastave.
Terenska nastava učenika
Autor: Marina Marić, 11. 11. 2014.
Učenici 5. i 6. razreda Matične škole i Područne škole Radovin su 31. listopada 2014. godine u pratnji svojih nastavnika: Ankice Nekić (povijest), Ede Šarić, Silvije Bukulin (hrvatski jezik), Danijele Petani (knjižnica), s. Ljiljane Marić (vjeroučiteljica) i Ane Čolak (tehnička kultura) bili na terenskoj nastavi u Zadru.
Ideja za zajedničkom terenskom nastavom Aktiva društvene grupe predmeta nastala je iz potrebe da učenike poučimo na koji način koristiti naučena znanja iz povijesti, hrvatskog jezika, tehničke kulture i vjeronauka. Po dolasku na zadarski Poluotok učenici su najprije uz stručno vodstvo posjetili katedralu sv. Stošije. Uslijedio je posjet Arheološkom muzeju i bivšem samostanu sv. Nikole, gdje su učenici vidjeli kako izgledaju radionica suvenira, knjižnica Arheološkog muzeja, a pogledali su i dokumentarni film. Terenska nastava završila je razgledavanjem samostana i crkve sv. Frane. Zadovoljstvo učenika i učitelja na povratku najbolji su pokazatelj uspješnosti ovakvog oblika nastave.
Pogledajte popis udžbenika u prilogu!
Popis dodatnih nastavnih materijala (1.,5. i 7. razred).docx
Rezultati izbora udzbenika za sko.god. 2019.2020.xlsx
Popis udzbenika za sk.god.2017.2018.xls
Popis udzbenika za sk.god.2016.2017.xls
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2021.22..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2022.23..docx
Odluka o odabiru udzbenika za sk.god. 2023.2024..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2023.24..docx
Drugi obrazovni materijal za sk.g. 2024.2025..docx
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Plan nabave za 2012. godinu.pdf
Plan nabave za 2013..pdf
Plan nabave za 2014..pdf
Školski kurikul OŠ Jurja Barakovića - Ražanac, šk.god. 2014._2015..pdf