Terenska nastava - Nin
Autor: Marina Marić, 4. 4. 2017.
U četvrtak, 23. travnja 2017., učenici 6. i 7. razreda bili su na terenskoj nastavi u Ninu. Uz voditelje: Ankicu Nekić (Povijest), Lidiju Miočić, Gitu Negro (Hrvatski jezik), č.s. Anu Iveljić (Vjeronauk), Danijelu Petani (Školska knjižnica) i Biserku Kožul (Talijanski jezik), naši su učenici usvojili znanja o gradu Ninu i ninskom kraju.
Bili smo u posjetu Muzeju ninskih starina gdje smo, uz stručno vodstvo, proširili svoje znanje o povijesti. Tijekom šetnje gradom, vidjeli smo brončani spomenik Grgura Ninskog, prisjetili se Petra Zoranića Ninjanina, obišli crkvu Svetog Križa i prošetali pored ostataka monumentalnog Rimskog hrama. Nin mnogi opisuju kao grad uzbudljive prošlosti i prekrasne sadašnjosti, a dio njegove sadašnjosti je Solana Nin koju smo ostavili za sam kraj naše terenske nastave. Nakon što smo obišli Muzej soli i Kuću soli, uz stručno vodstvo, prošetali smo Parkom Solane Nin i vidjeli gdje se proizvodi sol. Terenskom nastavom nastojalo se potaknuti istraživački duh naših učenika i uključiti ih u sve etape nastave.
Terenska nastava - Nin
Autor: Marina Marić, 4. 4. 2017.
U četvrtak, 23. travnja 2017., učenici 6. i 7. razreda bili su na terenskoj nastavi u Ninu. Uz voditelje: Ankicu Nekić (Povijest), Lidiju Miočić, Gitu Negro (Hrvatski jezik), č.s. Anu Iveljić (Vjeronauk), Danijelu Petani (Školska knjižnica) i Biserku Kožul (Talijanski jezik), naši su učenici usvojili znanja o gradu Ninu i ninskom kraju.
Bili smo u posjetu Muzeju ninskih starina gdje smo, uz stručno vodstvo, proširili svoje znanje o povijesti. Tijekom šetnje gradom, vidjeli smo brončani spomenik Grgura Ninskog, prisjetili se Petra Zoranića Ninjanina, obišli crkvu Svetog Križa i prošetali pored ostataka monumentalnog Rimskog hrama. Nin mnogi opisuju kao grad uzbudljive prošlosti i prekrasne sadašnjosti, a dio njegove sadašnjosti je Solana Nin koju smo ostavili za sam kraj naše terenske nastave. Nakon što smo obišli Muzej soli i Kuću soli, uz stručno vodstvo, prošetali smo Parkom Solane Nin i vidjeli gdje se proizvodi sol. Terenskom nastavom nastojalo se potaknuti istraživački duh naših učenika i uključiti ih u sve etape nastave.
Terenska nastava - Nin
Autor: Marina Marić, 4. 4. 2017.
U četvrtak, 23. travnja 2017., učenici 6. i 7. razreda bili su na terenskoj nastavi u Ninu. Uz voditelje: Ankicu Nekić (Povijest), Lidiju Miočić, Gitu Negro (Hrvatski jezik), č.s. Anu Iveljić (Vjeronauk), Danijelu Petani (Školska knjižnica) i Biserku Kožul (Talijanski jezik), naši su učenici usvojili znanja o gradu Ninu i ninskom kraju.
Bili smo u posjetu Muzeju ninskih starina gdje smo, uz stručno vodstvo, proširili svoje znanje o povijesti. Tijekom šetnje gradom, vidjeli smo brončani spomenik Grgura Ninskog, prisjetili se Petra Zoranića Ninjanina, obišli crkvu Svetog Križa i prošetali pored ostataka monumentalnog Rimskog hrama. Nin mnogi opisuju kao grad uzbudljive prošlosti i prekrasne sadašnjosti, a dio njegove sadašnjosti je Solana Nin koju smo ostavili za sam kraj naše terenske nastave. Nakon što smo obišli Muzej soli i Kuću soli, uz stručno vodstvo, prošetali smo Parkom Solane Nin i vidjeli gdje se proizvodi sol. Terenskom nastavom nastojalo se potaknuti istraživački duh naših učenika i uključiti ih u sve etape nastave.
Terenska nastava - Nin
Autor: Marina Marić, 4. 4. 2017.
U četvrtak, 23. travnja 2017., učenici 6. i 7. razreda bili su na terenskoj nastavi u Ninu. Uz voditelje: Ankicu Nekić (Povijest), Lidiju Miočić, Gitu Negro (Hrvatski jezik), č.s. Anu Iveljić (Vjeronauk), Danijelu Petani (Školska knjižnica) i Biserku Kožul (Talijanski jezik), naši su učenici usvojili znanja o gradu Ninu i ninskom kraju.
Bili smo u posjetu Muzeju ninskih starina gdje smo, uz stručno vodstvo, proširili svoje znanje o povijesti. Tijekom šetnje gradom, vidjeli smo brončani spomenik Grgura Ninskog, prisjetili se Petra Zoranića Ninjanina, obišli crkvu Svetog Križa i prošetali pored ostataka monumentalnog Rimskog hrama. Nin mnogi opisuju kao grad uzbudljive prošlosti i prekrasne sadašnjosti, a dio njegove sadašnjosti je Solana Nin koju smo ostavili za sam kraj naše terenske nastave. Nakon što smo obišli Muzej soli i Kuću soli, uz stručno vodstvo, prošetali smo Parkom Solane Nin i vidjeli gdje se proizvodi sol. Terenskom nastavom nastojalo se potaknuti istraživački duh naših učenika i uključiti ih u sve etape nastave.
Pogledajte popis udžbenika u prilogu!
Popis dodatnih nastavnih materijala (1.,5. i 7. razred).docx
Rezultati izbora udzbenika za sko.god. 2019.2020.xlsx
Popis udzbenika za sk.god.2017.2018.xls
Popis udzbenika za sk.god.2016.2017.xls
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2021.22..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2022.23..docx
Odluka o odabiru udzbenika za sk.god. 2023.2024..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2023.24..docx
Drugi obrazovni materijal za sk.g. 2024.2025..docx
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Plan nabave za 2012. godinu.pdf
Plan nabave za 2013..pdf
Plan nabave za 2014..pdf
Školski kurikul OŠ Jurja Barakovića - Ražanac, šk.god. 2014._2015..pdf