Matematičke radionice u Zadru
Autor: HAJDI ŠKARICA, 3. 11. 2011.
U učionicama novog kampusa Sveučilišta u Zadru, u prostorijama Odjela za izobrazbu učitelja i odgojitelja matematike, počele su se održavati matematičke radionice u kojima na neke drugačije i kreativnije načine matematiku proučavaju osnovnoškolci različitih uzrasta.
Uči se na razne načine: putem računala, bojanja, raspravljanja, proučavanja... Kako god, samo da matematika što jednostavnije dođe do učenika.
Cilj je da učenici razvijaju svoju logiku i razmišljanje. Na radionicama vlada i drugačiji pristup nego na školskim satovima jer su učenici otvoreniji. Cilj radionica nije priprema za klasična matematička natjecanja već samo približavanje matematike. Komunikacija je u potpunosti drugačija, opuštenija i bez straha.
Novi ciklus matematičkih radionica započeo je i njima se mogu pridružiti svi zainteresirani učenici koji bi matematiku voljeli spoznati na nešto drugačije, kreativnije načine. Radionice su namijenjene učenicima od prvih do sedmih razreda koji žele otkrivati nove spoznaje koje dolaze širinom znanja koje dobivaju.
Matematičke radionice u Zadru
Autor: HAJDI ŠKARICA, 3. 11. 2011.
U učionicama novog kampusa Sveučilišta u Zadru, u prostorijama Odjela za izobrazbu učitelja i odgojitelja matematike, počele su se održavati matematičke radionice u kojima na neke drugačije i kreativnije načine matematiku proučavaju osnovnoškolci različitih uzrasta.
Uči se na razne načine: putem računala, bojanja, raspravljanja, proučavanja... Kako god, samo da matematika što jednostavnije dođe do učenika.
Cilj je da učenici razvijaju svoju logiku i razmišljanje. Na radionicama vlada i drugačiji pristup nego na školskim satovima jer su učenici otvoreniji. Cilj radionica nije priprema za klasična matematička natjecanja već samo približavanje matematike. Komunikacija je u potpunosti drugačija, opuštenija i bez straha.
Novi ciklus matematičkih radionica započeo je i njima se mogu pridružiti svi zainteresirani učenici koji bi matematiku voljeli spoznati na nešto drugačije, kreativnije načine. Radionice su namijenjene učenicima od prvih do sedmih razreda koji žele otkrivati nove spoznaje koje dolaze širinom znanja koje dobivaju.
Matematičke radionice u Zadru
Autor: HAJDI ŠKARICA, 3. 11. 2011.
U učionicama novog kampusa Sveučilišta u Zadru, u prostorijama Odjela za izobrazbu učitelja i odgojitelja matematike, počele su se održavati matematičke radionice u kojima na neke drugačije i kreativnije načine matematiku proučavaju osnovnoškolci različitih uzrasta.
Uči se na razne načine: putem računala, bojanja, raspravljanja, proučavanja... Kako god, samo da matematika što jednostavnije dođe do učenika.
Cilj je da učenici razvijaju svoju logiku i razmišljanje. Na radionicama vlada i drugačiji pristup nego na školskim satovima jer su učenici otvoreniji. Cilj radionica nije priprema za klasična matematička natjecanja već samo približavanje matematike. Komunikacija je u potpunosti drugačija, opuštenija i bez straha.
Novi ciklus matematičkih radionica započeo je i njima se mogu pridružiti svi zainteresirani učenici koji bi matematiku voljeli spoznati na nešto drugačije, kreativnije načine. Radionice su namijenjene učenicima od prvih do sedmih razreda koji žele otkrivati nove spoznaje koje dolaze širinom znanja koje dobivaju.
Matematičke radionice u Zadru
Autor: HAJDI ŠKARICA, 3. 11. 2011.
U učionicama novog kampusa Sveučilišta u Zadru, u prostorijama Odjela za izobrazbu učitelja i odgojitelja matematike, počele su se održavati matematičke radionice u kojima na neke drugačije i kreativnije načine matematiku proučavaju osnovnoškolci različitih uzrasta.
Uči se na razne načine: putem računala, bojanja, raspravljanja, proučavanja... Kako god, samo da matematika što jednostavnije dođe do učenika.
Cilj je da učenici razvijaju svoju logiku i razmišljanje. Na radionicama vlada i drugačiji pristup nego na školskim satovima jer su učenici otvoreniji. Cilj radionica nije priprema za klasična matematička natjecanja već samo približavanje matematike. Komunikacija je u potpunosti drugačija, opuštenija i bez straha.
Novi ciklus matematičkih radionica započeo je i njima se mogu pridružiti svi zainteresirani učenici koji bi matematiku voljeli spoznati na nešto drugačije, kreativnije načine. Radionice su namijenjene učenicima od prvih do sedmih razreda koji žele otkrivati nove spoznaje koje dolaze širinom znanja koje dobivaju.
Pogledajte popis udžbenika u prilogu!
Popis dodatnih nastavnih materijala (1.,5. i 7. razred).docx
Rezultati izbora udzbenika za sko.god. 2019.2020.xlsx
Popis udzbenika za sk.god.2017.2018.xls
Popis udzbenika za sk.god.2016.2017.xls
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2021.22..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2022.23..docx
Odluka o odabiru udzbenika za sk.god. 2023.2024..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2023.24..docx
Drugi obrazovni materijal za sk.g. 2024.2025..docx
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Plan nabave za 2012. godinu.pdf
Plan nabave za 2013..pdf
Plan nabave za 2014..pdf
Školski kurikul OŠ Jurja Barakovića - Ražanac, šk.god. 2014._2015..pdf