Do¹a¹æe ili Advenat
Autor: SINI©A MI©IÆ, 24. 11. 2011.
Vrijeme je veæ da se oda sna prenemo jer nam je sada spasenje bli¾e nego kad povjerovasmo. Noæ poodmaèe, dan se pribli¾i! Odlo¾imo dakle djela tame i zaodjenimo se oru¾jem svjetlosti.
(Rim 13,11-12)
Došašæe ima èetiri nedjelje, a posljednja nedjelja je uvijek ona koja predhodi Bo¾iæu.
To je vrijeme kada svako srce dršæe nekim djetinjim veseljem u oèekivanju skorih bo¾iænih radosti. To je vrijeme kada se na naše duše spušta mir, kada ljudi sve jasnije osjeæaju blizinu Bo¾anstva koje je dolazi na ovaj svijet da bi sebi privuklo svako srce. Sve u Došašæu kao da šapuæe o Njegovu dolasku. I polumrak onih dragih zornica, i adventske pjesme i ono treperavo blistanje svijeæa u polutamnim oltarima. U sve tom kao da iskri duboka èe¾nja dugih vjekova prije Krista za onim Obeæanim, koji je imao doæi, kao da govori bla¾ena slutnja da dan Njegova pohoda nije daleko. Mi kršæani tada se sjeæamo da je on veæ tu i da smo mi sretni baštinici drevnih obeæanja. I mir i sreæa sjeda tada na naše duše - sreæa djece Bo¾je.
U Došašæu Crkva ima pred oèima dvostruki dolazak Spasiteljev - onaj dolazak njegov koji se zbio u vremenu i dolazak na koncu vremena, kada æe doæi kao sudac ¾ivih i mrtvih. U Došašæu nam je dano da iskusimo svu èe¾nju starozavjetnih vjernika za Spasiteljem, za obeæanim Mesijom, ali nam je takoðer dano da iskusimo ljepotu blagoslova koji je na nas došao po Spasitelju. Kroz cijelo Došašæe provlaèi se tiha radost nadanja.
No Došašæe je i pokornièko vrijeme jer nam se pred oèi stavlja i onaj drugi dolazak koji moramo doèekati budni i spremni jer Krist dolazi kao sudac koji svakome sudi po njegovim djelima. Stoga je vrijeme išèekivanja ujedno i vrijeme koje nam je darovano da okajemo svoje grijehe i da èinimo djela pokore, kako ne bi strepili od toga drugog dolaska, veæ ga išèekivali u miru i radosti. Tako su ta dva dolaska isprepletena, a Crkva nam pred oèi stavlja Betlehemsko djetešce kako bi u nama posvjestila da nam je to dijete došlo da nas spasi od propasti i suda.
Došašæe je osobito vrijeme koje nam je Crkva odredila da bi svoju pa¾nju mogli usmjeriti na darove koje nam donosi Bo¾ansko dijete, da bi pobudili ¾arku ¾elju i èe¾nju za njima, te da bi sve svoje snage slili u molitve i nastojanja da te darove u punini i primimo.
Do¹a¹æe ili Advenat
Autor: SINI©A MI©IÆ, 24. 11. 2011.
Vrijeme je veæ da se oda sna prenemo jer nam je sada spasenje bli¾e nego kad povjerovasmo. Noæ poodmaèe, dan se pribli¾i! Odlo¾imo dakle djela tame i zaodjenimo se oru¾jem svjetlosti.
(Rim 13,11-12)
Došašæe ima èetiri nedjelje, a posljednja nedjelja je uvijek ona koja predhodi Bo¾iæu.
To je vrijeme kada svako srce dršæe nekim djetinjim veseljem u oèekivanju skorih bo¾iænih radosti. To je vrijeme kada se na naše duše spušta mir, kada ljudi sve jasnije osjeæaju blizinu Bo¾anstva koje je dolazi na ovaj svijet da bi sebi privuklo svako srce. Sve u Došašæu kao da šapuæe o Njegovu dolasku. I polumrak onih dragih zornica, i adventske pjesme i ono treperavo blistanje svijeæa u polutamnim oltarima. U sve tom kao da iskri duboka èe¾nja dugih vjekova prije Krista za onim Obeæanim, koji je imao doæi, kao da govori bla¾ena slutnja da dan Njegova pohoda nije daleko. Mi kršæani tada se sjeæamo da je on veæ tu i da smo mi sretni baštinici drevnih obeæanja. I mir i sreæa sjeda tada na naše duše - sreæa djece Bo¾je.
U Došašæu Crkva ima pred oèima dvostruki dolazak Spasiteljev - onaj dolazak njegov koji se zbio u vremenu i dolazak na koncu vremena, kada æe doæi kao sudac ¾ivih i mrtvih. U Došašæu nam je dano da iskusimo svu èe¾nju starozavjetnih vjernika za Spasiteljem, za obeæanim Mesijom, ali nam je takoðer dano da iskusimo ljepotu blagoslova koji je na nas došao po Spasitelju. Kroz cijelo Došašæe provlaèi se tiha radost nadanja.
No Došašæe je i pokornièko vrijeme jer nam se pred oèi stavlja i onaj drugi dolazak koji moramo doèekati budni i spremni jer Krist dolazi kao sudac koji svakome sudi po njegovim djelima. Stoga je vrijeme išèekivanja ujedno i vrijeme koje nam je darovano da okajemo svoje grijehe i da èinimo djela pokore, kako ne bi strepili od toga drugog dolaska, veæ ga išèekivali u miru i radosti. Tako su ta dva dolaska isprepletena, a Crkva nam pred oèi stavlja Betlehemsko djetešce kako bi u nama posvjestila da nam je to dijete došlo da nas spasi od propasti i suda.
Došašæe je osobito vrijeme koje nam je Crkva odredila da bi svoju pa¾nju mogli usmjeriti na darove koje nam donosi Bo¾ansko dijete, da bi pobudili ¾arku ¾elju i èe¾nju za njima, te da bi sve svoje snage slili u molitve i nastojanja da te darove u punini i primimo.
Do¹a¹æe ili Advenat
Autor: SINI©A MI©IÆ, 24. 11. 2011.
Vrijeme je veæ da se oda sna prenemo jer nam je sada spasenje bli¾e nego kad povjerovasmo. Noæ poodmaèe, dan se pribli¾i! Odlo¾imo dakle djela tame i zaodjenimo se oru¾jem svjetlosti.
(Rim 13,11-12)
Došašæe ima èetiri nedjelje, a posljednja nedjelja je uvijek ona koja predhodi Bo¾iæu.
To je vrijeme kada svako srce dršæe nekim djetinjim veseljem u oèekivanju skorih bo¾iænih radosti. To je vrijeme kada se na naše duše spušta mir, kada ljudi sve jasnije osjeæaju blizinu Bo¾anstva koje je dolazi na ovaj svijet da bi sebi privuklo svako srce. Sve u Došašæu kao da šapuæe o Njegovu dolasku. I polumrak onih dragih zornica, i adventske pjesme i ono treperavo blistanje svijeæa u polutamnim oltarima. U sve tom kao da iskri duboka èe¾nja dugih vjekova prije Krista za onim Obeæanim, koji je imao doæi, kao da govori bla¾ena slutnja da dan Njegova pohoda nije daleko. Mi kršæani tada se sjeæamo da je on veæ tu i da smo mi sretni baštinici drevnih obeæanja. I mir i sreæa sjeda tada na naše duše - sreæa djece Bo¾je.
U Došašæu Crkva ima pred oèima dvostruki dolazak Spasiteljev - onaj dolazak njegov koji se zbio u vremenu i dolazak na koncu vremena, kada æe doæi kao sudac ¾ivih i mrtvih. U Došašæu nam je dano da iskusimo svu èe¾nju starozavjetnih vjernika za Spasiteljem, za obeæanim Mesijom, ali nam je takoðer dano da iskusimo ljepotu blagoslova koji je na nas došao po Spasitelju. Kroz cijelo Došašæe provlaèi se tiha radost nadanja.
No Došašæe je i pokornièko vrijeme jer nam se pred oèi stavlja i onaj drugi dolazak koji moramo doèekati budni i spremni jer Krist dolazi kao sudac koji svakome sudi po njegovim djelima. Stoga je vrijeme išèekivanja ujedno i vrijeme koje nam je darovano da okajemo svoje grijehe i da èinimo djela pokore, kako ne bi strepili od toga drugog dolaska, veæ ga išèekivali u miru i radosti. Tako su ta dva dolaska isprepletena, a Crkva nam pred oèi stavlja Betlehemsko djetešce kako bi u nama posvjestila da nam je to dijete došlo da nas spasi od propasti i suda.
Došašæe je osobito vrijeme koje nam je Crkva odredila da bi svoju pa¾nju mogli usmjeriti na darove koje nam donosi Bo¾ansko dijete, da bi pobudili ¾arku ¾elju i èe¾nju za njima, te da bi sve svoje snage slili u molitve i nastojanja da te darove u punini i primimo.
Do¹a¹æe ili Advenat
Autor: SINI©A MI©IÆ, 24. 11. 2011.
Vrijeme je veæ da se oda sna prenemo jer nam je sada spasenje bli¾e nego kad povjerovasmo. Noæ poodmaèe, dan se pribli¾i! Odlo¾imo dakle djela tame i zaodjenimo se oru¾jem svjetlosti.
(Rim 13,11-12)
Došašæe ima èetiri nedjelje, a posljednja nedjelja je uvijek ona koja predhodi Bo¾iæu.
To je vrijeme kada svako srce dršæe nekim djetinjim veseljem u oèekivanju skorih bo¾iænih radosti. To je vrijeme kada se na naše duše spušta mir, kada ljudi sve jasnije osjeæaju blizinu Bo¾anstva koje je dolazi na ovaj svijet da bi sebi privuklo svako srce. Sve u Došašæu kao da šapuæe o Njegovu dolasku. I polumrak onih dragih zornica, i adventske pjesme i ono treperavo blistanje svijeæa u polutamnim oltarima. U sve tom kao da iskri duboka èe¾nja dugih vjekova prije Krista za onim Obeæanim, koji je imao doæi, kao da govori bla¾ena slutnja da dan Njegova pohoda nije daleko. Mi kršæani tada se sjeæamo da je on veæ tu i da smo mi sretni baštinici drevnih obeæanja. I mir i sreæa sjeda tada na naše duše - sreæa djece Bo¾je.
U Došašæu Crkva ima pred oèima dvostruki dolazak Spasiteljev - onaj dolazak njegov koji se zbio u vremenu i dolazak na koncu vremena, kada æe doæi kao sudac ¾ivih i mrtvih. U Došašæu nam je dano da iskusimo svu èe¾nju starozavjetnih vjernika za Spasiteljem, za obeæanim Mesijom, ali nam je takoðer dano da iskusimo ljepotu blagoslova koji je na nas došao po Spasitelju. Kroz cijelo Došašæe provlaèi se tiha radost nadanja.
No Došašæe je i pokornièko vrijeme jer nam se pred oèi stavlja i onaj drugi dolazak koji moramo doèekati budni i spremni jer Krist dolazi kao sudac koji svakome sudi po njegovim djelima. Stoga je vrijeme išèekivanja ujedno i vrijeme koje nam je darovano da okajemo svoje grijehe i da èinimo djela pokore, kako ne bi strepili od toga drugog dolaska, veæ ga išèekivali u miru i radosti. Tako su ta dva dolaska isprepletena, a Crkva nam pred oèi stavlja Betlehemsko djetešce kako bi u nama posvjestila da nam je to dijete došlo da nas spasi od propasti i suda.
Došašæe je osobito vrijeme koje nam je Crkva odredila da bi svoju pa¾nju mogli usmjeriti na darove koje nam donosi Bo¾ansko dijete, da bi pobudili ¾arku ¾elju i èe¾nju za njima, te da bi sve svoje snage slili u molitve i nastojanja da te darove u punini i primimo.
Pogledajte popis ud¾benika u prilogu!
Popis dodatnih nastavnih materijala (1.,5. i 7. razred).docx
Rezultati izbora udzbenika za sko.god. 2019.2020.xlsx
Popis udzbenika za sk.god.2017.2018.xls
Popis udzbenika za sk.god.2016.2017.xls
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2021.22..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2022.23..docx
Odluka o odabiru udzbenika za sk.god. 2023.2024..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2023.24..docx
Drugi obrazovni materijal za sk.g. 2024.2025..docx
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Èe | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Plan nabave za 2012. godinu.pdf
Plan nabave za 2013..pdf
Plan nabave za 2014..pdf
Školski kurikul OŠ Jurja Barakovića - Ražanac, šk.god. 2014._2015..pdf