"Reci ne nasilju"
Autor: Marina Marić, 9. 5. 2018.
U sklopu projekta „Reci ne nasilju“ Centra za hagioterapiju – Split, u kojem sudjeluje i naša škola, a odobrenog od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja te Agencije za odgoj i obrazovanje, održano je u srijedu, 9. svibnja predavanje za učiteljsko vijeće naslovljeno „Hagioterapijski pristup u radu i suživotu s djecom i mladima“.
Predavačica Ana Perišić, voditeljica projekta i Centra za hagioterapiju- Split te višegodišnja profesorica i djelatnica u sustavu socijalne skrbi, upoznala je ukratko nazočne s hagioterapijom kao znanstveno-istraživačkom i terapijsko-razvojnom metodom koja se bavi antropološkim čovjekovim životom, njegovim duhovnim područjem, koje, istaknuto je, nije jednako religioznom području. Hagioterapiju je utemeljio prof. dr. sc. Tomislav Ivančić (koji je i sam ranije držao stručne skupove za prosvjetne djelatnike) pa je ona izvorna hrvatska metoda duhovne pomoći čovjeku.
Predavačica je istaknula da je čovjek neponovljivo, dragocjeno i jedinstveno biće čiji duh nadilazi psihofizičku dimenziju, a samo razvijajući svijest o vlastitoj dragocjenosti odrasli mogu tu istu svijest buditi u djeci i mladima. Djeci je naime, uza sve znanje koje im se nudi tijekom školovanja, potrebno ukazati na vlastitu vrijednost i smisao njihova života i znanja koja usvajaju.
Dobro čovjeku pruža najbolje perspektive, zlo razara svaku nadu. Očito je da škola treba u učenicima izgraditi dobrotu, istinu, povjerenje, pravdu i nadu u bolji svijet.
Nova vizija škole temelji se na rezultatima neuroznanstvenih istraživanja, bioloških otkrića, genetskih dostignuća, na čudesnim spoznajama neposredne suradnje prirodnih i humanističkih znanstvenih područja, duhovne i psihosomatske čovjekove strukture.
Na školi je da čovjekova osobnost čvrsto stoji na razini dobra i istine kako bi sve funkcioniralo na izgradnju boljeg svijeta. Htjelo se unijeti svjetiljku u školski sustav, kako bismo u njezinu svjetlu svi nastavili graditi uvijek bolje i uspješnije pretpostavke za budućnost te kako bi se i svi drugi dali na daljnja istraživanja sve dok svi ne osjetimo da se pojavio bolji svijet i dostojanstvenija domovina.
Učitelji su ovo inspirativno predavanje nagradili pljeskom, svjesni da izgrađujući sebe i svijest o vlastitoj vrijednosti mogu itekako pozitivno utjecati na živote djece i mladih koji su im povjereni.
"Reci ne nasilju"
Autor: Marina Marić, 9. 5. 2018.
U sklopu projekta „Reci ne nasilju“ Centra za hagioterapiju – Split, u kojem sudjeluje i naša škola, a odobrenog od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja te Agencije za odgoj i obrazovanje, održano je u srijedu, 9. svibnja predavanje za učiteljsko vijeće naslovljeno „Hagioterapijski pristup u radu i suživotu s djecom i mladima“.
Predavačica Ana Perišić, voditeljica projekta i Centra za hagioterapiju- Split te višegodišnja profesorica i djelatnica u sustavu socijalne skrbi, upoznala je ukratko nazočne s hagioterapijom kao znanstveno-istraživačkom i terapijsko-razvojnom metodom koja se bavi antropološkim čovjekovim životom, njegovim duhovnim područjem, koje, istaknuto je, nije jednako religioznom području. Hagioterapiju je utemeljio prof. dr. sc. Tomislav Ivančić (koji je i sam ranije držao stručne skupove za prosvjetne djelatnike) pa je ona izvorna hrvatska metoda duhovne pomoći čovjeku.
Predavačica je istaknula da je čovjek neponovljivo, dragocjeno i jedinstveno biće čiji duh nadilazi psihofizičku dimenziju, a samo razvijajući svijest o vlastitoj dragocjenosti odrasli mogu tu istu svijest buditi u djeci i mladima. Djeci je naime, uza sve znanje koje im se nudi tijekom školovanja, potrebno ukazati na vlastitu vrijednost i smisao njihova života i znanja koja usvajaju.
Dobro čovjeku pruža najbolje perspektive, zlo razara svaku nadu. Očito je da škola treba u učenicima izgraditi dobrotu, istinu, povjerenje, pravdu i nadu u bolji svijet.
Nova vizija škole temelji se na rezultatima neuroznanstvenih istraživanja, bioloških otkrića, genetskih dostignuća, na čudesnim spoznajama neposredne suradnje prirodnih i humanističkih znanstvenih područja, duhovne i psihosomatske čovjekove strukture.
Na školi je da čovjekova osobnost čvrsto stoji na razini dobra i istine kako bi sve funkcioniralo na izgradnju boljeg svijeta. Htjelo se unijeti svjetiljku u školski sustav, kako bismo u njezinu svjetlu svi nastavili graditi uvijek bolje i uspješnije pretpostavke za budućnost te kako bi se i svi drugi dali na daljnja istraživanja sve dok svi ne osjetimo da se pojavio bolji svijet i dostojanstvenija domovina.
Učitelji su ovo inspirativno predavanje nagradili pljeskom, svjesni da izgrađujući sebe i svijest o vlastitoj vrijednosti mogu itekako pozitivno utjecati na živote djece i mladih koji su im povjereni.
"Reci ne nasilju"
Autor: Marina Marić, 9. 5. 2018.
U sklopu projekta „Reci ne nasilju“ Centra za hagioterapiju – Split, u kojem sudjeluje i naša škola, a odobrenog od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja te Agencije za odgoj i obrazovanje, održano je u srijedu, 9. svibnja predavanje za učiteljsko vijeće naslovljeno „Hagioterapijski pristup u radu i suživotu s djecom i mladima“.
Predavačica Ana Perišić, voditeljica projekta i Centra za hagioterapiju- Split te višegodišnja profesorica i djelatnica u sustavu socijalne skrbi, upoznala je ukratko nazočne s hagioterapijom kao znanstveno-istraživačkom i terapijsko-razvojnom metodom koja se bavi antropološkim čovjekovim životom, njegovim duhovnim područjem, koje, istaknuto je, nije jednako religioznom području. Hagioterapiju je utemeljio prof. dr. sc. Tomislav Ivančić (koji je i sam ranije držao stručne skupove za prosvjetne djelatnike) pa je ona izvorna hrvatska metoda duhovne pomoći čovjeku.
Predavačica je istaknula da je čovjek neponovljivo, dragocjeno i jedinstveno biće čiji duh nadilazi psihofizičku dimenziju, a samo razvijajući svijest o vlastitoj dragocjenosti odrasli mogu tu istu svijest buditi u djeci i mladima. Djeci je naime, uza sve znanje koje im se nudi tijekom školovanja, potrebno ukazati na vlastitu vrijednost i smisao njihova života i znanja koja usvajaju.
Dobro čovjeku pruža najbolje perspektive, zlo razara svaku nadu. Očito je da škola treba u učenicima izgraditi dobrotu, istinu, povjerenje, pravdu i nadu u bolji svijet.
Nova vizija škole temelji se na rezultatima neuroznanstvenih istraživanja, bioloških otkrića, genetskih dostignuća, na čudesnim spoznajama neposredne suradnje prirodnih i humanističkih znanstvenih područja, duhovne i psihosomatske čovjekove strukture.
Na školi je da čovjekova osobnost čvrsto stoji na razini dobra i istine kako bi sve funkcioniralo na izgradnju boljeg svijeta. Htjelo se unijeti svjetiljku u školski sustav, kako bismo u njezinu svjetlu svi nastavili graditi uvijek bolje i uspješnije pretpostavke za budućnost te kako bi se i svi drugi dali na daljnja istraživanja sve dok svi ne osjetimo da se pojavio bolji svijet i dostojanstvenija domovina.
Učitelji su ovo inspirativno predavanje nagradili pljeskom, svjesni da izgrađujući sebe i svijest o vlastitoj vrijednosti mogu itekako pozitivno utjecati na živote djece i mladih koji su im povjereni.
"Reci ne nasilju"
Autor: Marina Marić, 9. 5. 2018.
U sklopu projekta „Reci ne nasilju“ Centra za hagioterapiju – Split, u kojem sudjeluje i naša škola, a odobrenog od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja te Agencije za odgoj i obrazovanje, održano je u srijedu, 9. svibnja predavanje za učiteljsko vijeće naslovljeno „Hagioterapijski pristup u radu i suživotu s djecom i mladima“.
Predavačica Ana Perišić, voditeljica projekta i Centra za hagioterapiju- Split te višegodišnja profesorica i djelatnica u sustavu socijalne skrbi, upoznala je ukratko nazočne s hagioterapijom kao znanstveno-istraživačkom i terapijsko-razvojnom metodom koja se bavi antropološkim čovjekovim životom, njegovim duhovnim područjem, koje, istaknuto je, nije jednako religioznom području. Hagioterapiju je utemeljio prof. dr. sc. Tomislav Ivančić (koji je i sam ranije držao stručne skupove za prosvjetne djelatnike) pa je ona izvorna hrvatska metoda duhovne pomoći čovjeku.
Predavačica je istaknula da je čovjek neponovljivo, dragocjeno i jedinstveno biće čiji duh nadilazi psihofizičku dimenziju, a samo razvijajući svijest o vlastitoj dragocjenosti odrasli mogu tu istu svijest buditi u djeci i mladima. Djeci je naime, uza sve znanje koje im se nudi tijekom školovanja, potrebno ukazati na vlastitu vrijednost i smisao njihova života i znanja koja usvajaju.
Dobro čovjeku pruža najbolje perspektive, zlo razara svaku nadu. Očito je da škola treba u učenicima izgraditi dobrotu, istinu, povjerenje, pravdu i nadu u bolji svijet.
Nova vizija škole temelji se na rezultatima neuroznanstvenih istraživanja, bioloških otkrića, genetskih dostignuća, na čudesnim spoznajama neposredne suradnje prirodnih i humanističkih znanstvenih područja, duhovne i psihosomatske čovjekove strukture.
Na školi je da čovjekova osobnost čvrsto stoji na razini dobra i istine kako bi sve funkcioniralo na izgradnju boljeg svijeta. Htjelo se unijeti svjetiljku u školski sustav, kako bismo u njezinu svjetlu svi nastavili graditi uvijek bolje i uspješnije pretpostavke za budućnost te kako bi se i svi drugi dali na daljnja istraživanja sve dok svi ne osjetimo da se pojavio bolji svijet i dostojanstvenija domovina.
Učitelji su ovo inspirativno predavanje nagradili pljeskom, svjesni da izgrađujući sebe i svijest o vlastitoj vrijednosti mogu itekako pozitivno utjecati na živote djece i mladih koji su im povjereni.
Pogledajte popis udžbenika u prilogu!
Popis dodatnih nastavnih materijala (1.,5. i 7. razred).docx
Rezultati izbora udzbenika za sko.god. 2019.2020.xlsx
Popis udzbenika za sk.god.2017.2018.xls
Popis udzbenika za sk.god.2016.2017.xls
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2021.22..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2022.23..docx
Odluka o odabiru udzbenika za sk.god. 2023.2024..docx
Drugi obrazovni materijali za skolsku godinu 2023.24..docx
Drugi obrazovni materijal za sk.g. 2024.2025..docx
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Plan nabave za 2012. godinu.pdf
Plan nabave za 2013..pdf
Plan nabave za 2014..pdf
Školski kurikul OŠ Jurja Barakovića - Ražanac, šk.god. 2014._2015..pdf