O dobrim primjerima iz prakse u našoj školi objavljen je članak na Portalu Medijska pismenost. Članak možete pročitati OVDJE
O portalu Medijska pismenost koji preporučujemo roditeljima i učenicima, možete pročitati pod - "opširnije"
Portal medijskapismenost.hr proizašao je iz kampanje Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a „Birajmo što gledamo“ koja je kroz različite primjere prikazala mogući utjecaj medija na djecu i roditelje.
U međuvremenu, oko teme medijske pismenosti medijskapismenost.hr okuplja i druge partnere koji svojim djelovanjem doprinose podizanju medijske pismenosti u Hrvatskoj, a među njima su Akademija dramske umjetnosti, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez, te brojni drugi suradnici.
Zajedničkim sadržajem koji nastaje kroz djelovanje svih partnera želi podržati prvenstveno roditelje, skrbnike te učitelje u podizanju razine vlastite medijske pismenosti te medijskih vještina i znanja djece.