Institut Ruđer Bošković ugostio je više od pet stotina učenika i nastavnika, među njima i učenike 2. a i 4. a razreda te učiteljice Anitu Čer i Irinu Vitez. Sudjelovali su u bogatom programu interaktivnih radionica i pokusa organiziranom u sklopu Otvorenog dana IRB-a. Učenici su imali priliku na istraživačkim postajama, koje su bile smještene u laboratorijima, na livadama, pod šatorima i zgradama Instituta, sudjelovati u interaktivnim pokusima, a predavanja su svi zainteresirani mogli pratiti na daljinu. Od kemičara su učili o oksidaciji, redukciji, elektrolizi, solima, kiselinama i lužinama, a biolozi su im otkriti tajne diobenog vretena, zajedno su dijeliti stanice, mikroskopirali te istraživali supermoći našeg mozga. Na istraživačkoj postaji mora i okoliša saznali su kako pripremiti i analizirati morski uzorak, kako nam boja pomaže u određivanju koncentracija i mogu li i životinje služiti kao bioindikatori stanja okoliša. S fizičarima su učili o ubrzavanju čestica i stvaranju energije Sunca na Zemlji te se poigrali tekućinama koje imaju magnetska svojstva. Svoje doživljaje prenijeli su prijateljima u školi, te zaključili kako će i sljedeće godine rado sudjelovati na Otvorenom danu Instituta Ruđera Boškovića.
Fotografije pogledajte u galeriji.