OSOBNI I DRUŠTVENI RAZVOJ: Debata
Autor: Renata Kovačić, 26. 2. 2023.
Učenje kroz igru i uloge
Teza/tvrdnja: Položaj žena u Republici Hrvatskoj ravnopravan je položaju muškarca
Razred: 8.b
Godina: 2023.
Afirmacijska skupina (4 učenika) Negacijska skupina (4 uč.)
Faze debate:
1. izlaganje skupina
2. unakrsno ispitivanje
3. završna riječ
Zaduženja/uloge učenika u debati:
1. dvije skupine
2. voditelj debate
3. satničar
4. suci
REZULTAT: 48 : 52
OBRAZLOŽENJE PRESUDE:
Obje skupine bile su dobro pripremljene. Tvrdnje su bile potkrijepljene dokazima. Unakrsna ispitivanja su bila jednako kvalitetna. Jedan član afirmacijske skupine nije uopće tražio i uzeo riječ. Komunikacija je bila uvažavajuća i uljudbena. Poštovalo se tuđe mišljenje, a osporavalo primjerima i dokazima. Također, argumenti ili dokazi negacijske skupine bili su čvršći, po mišljenju sudaca.
Zapisničar i voditelj debate: Viktoria Brničević, 8.b
Naš projekt “Učenje kroz igranje potiče na stvaranje” započeo je željom da u našu školu uvedemo pozitivne promjene, inspiriramo kako učenike, tako i učitelje, motiviramo učenike da ne uče samo zbog ocjena, već iz istinske znatiželje i želje za stjecanjem novih znanja. Odatle dolazi i naziv projekta: učiti možemo na svakom mjestu, pa i kroz igru, učenje može biti radost, a kad nam je zabavno, tada se javljaju nove ideje, možemo pustiti mašti na volju, kao i stvarati nešto novo. više
PRIMJER:
Nastava hrvatskog jezika na plaži
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |