« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 5.a i 5.b razreda posjetili su Zoološki vrt grada Zagreba u pratnji svojih razrednica i uz obilazak samog vrta sudjelovali na edukativnoj radionici Poseban kao životinja namijenjenoj upravo njihovom uzrastu.
Pročitajte vijesti dviju učenica 5.a razreda i pogledajte fotografije koje su snimili učenici.►
U petak 18. studenog 2016. godine razredi 5.a i 5.b išli su u posjet Zoološkom vrtu grada Zagreba. Imali smo prva tri sata i nestrpljivo smo čekali da autobus dođe po nas i odvede nas u zoološki vrt. Nekadašnji ulaz u zoo je bio zatvoren pa smo morali ići okolo kako bismo mogli ući na drugi (stari) ulaz. Iznenadili smo se kada smo došli do ulaza jer se proširio i sada je veći nego prije.
Na radionici Poseban kao životinja učili smo puno o životinjama, a puno toga nam je bilo nepoznato.
Saznali smo kako kašmirski mošusni jelen ima očnjake koje je trebao izgubiti kao i svi ostali jeleni, ali on ih još uvijek ima. Nakon radionice razgledavali smo zoološki vrt i zastali kod lavova. Vidjeli smo dva jako slatka lavića Tumu (dečko) i Uzuri (cura).
Vidjeli smo i geparda, crvenu pandu, bizone, majmune, morske lavove, zebre, ali nitko nije vidio našeg starog vuka.
Razlog tomu bila je kišica za koju smo mislili da će se pretvoriti u pljusak, ali uskoro je kišica prestala, a mi smo sjeli na klupice i ukrasne stijene. Autobus je došao po nas za otprilike pola sata. Čekajući autobus neki su bili na mobitelima, neki su se igrali s bocama, neki pričali, a neki, kao ja, sjeli i počeli čitati. Vrijeme je prošlo u trenu, imali smo osjećaj kao da je sve trajalo samo kratkih pet minuta. To je bio moj izlet u zoološki vrt.
Marta Nidogon, 5.a
U petak 18. studenog 2016. u 10:40 ujutro nakon trećeg sata učenici 5.a i 5.b razreda krenuli su na izlet u Zoološki vrt grada Zagreba u pratnji razrednica Romane Špehar Krstić i Tatjane Dorić. Pred zoološki vrt stigli smo u 11:30 ujutro. Promašili smo ulaz pa smo morali raditi cijeli krug oko zoološkog vrta jer je ulaz na koji smo došli bio zatvoren. Kada smo napokon došli na pravi ulaz i nakon što su razrednice podijelile ulaznice, nastao je nemir jer su svi učenici htjeli imati ulaznicu sa slikom crvene pande.
U Zoološkom vrtu podijelili smo se u dvije grupe - 5.a je išao na radionicu Poseban kao životinja, a 5.b je išao u razgledavanje zoološkog vrta. Na radionici smo učili o posebnosti životinja. Pričali smo kako životinje love, čime se hrane i jesu li biljojedi, mesojedi ili svejedi. Oni koji su se usudili, smjeli su podragati zmiju.
Kada je radionica završila, 5.a je išao u razgledavanje Zoološkog vrta, a 5.b na radionicu. Kratko smo hodali po zoološkom vrtu, a onda smo došli do morskih lavova koji su se uplašili i pobjegli čim su nas ugledali. Zatim smo došli do veselih smeđih ptica koje su, od sreće što nas vide, počele cvrkutati kao neki zbor. Umorni od puno hodanja i razgledavanja iz ruksaka smo izvadili užinu. Nakon pojedene užine krenuli smo u daljnje razgledavanje. Zastali smo kod nastambe za lavove, a oni su gledali prema nama kao da su znali da ih fotografiramo. Jedna od zanimljivosti bile su slike koje su naslikale majmunice Sara i Magdalena, a posebno nas je oduševio prizor piranja koje su lovile ribicu.
Kod morskih lavova sastali smo se s 5.b koji je završio s radionicom Poseban kao životinja. Krenuli smo prema autobusu kojeg nije bilo i koji je kasnio 15 minuta. Za to vrijeme pričali smo o tome što nam se najviše svidjelo na ovome izletu. Oko 15:00 krenuli smo prema Velikoj Gorici gdje smo stigli u 15:30. Svatko od nas otišao je svojoj kući prepun uzbudljivih doživljaja.
Leda Krvavica 5.a