« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ciljevi
sigurnost u prometu
Namjena
učenici 1. razreda
Nositelji i njihova odgovornost
policijski djelatnici, stručna služba, razrednici
Način realizacije
u školi
razgovor s učenicima
Vremenik
jedno predavanje tijekom nastavne godine
Način vrednovanja
evaluacija predviđena projektom
Ciljevi
prevencija napada na djecu
Namjena
učenici 2. i 3. razreda
poučiti djecu efikasnim prevencijskim strategijama koje počivaju na dječjim sposobnostima
Nositelji i njihova odgovornost
stručna služba škole – educirani voditelji CAP-a – učiteljice
Način realizacije
u školi
kroz radionice za djecu, predavanja za učitelje i roditelje
Vremenik
jedno predavanje za roditelje i učitelje uključene djece tijekom nastavne godine i jedna radionica za djecu
Troškovnik
program se provodi volonterski
Način vrednovanja
evaluacija predviđena projektom
Ciljevi
upoznavanje učenika s poslovima policije, posjet policijskoj stanici
senzibiliziranje učenika na važnost suradnje s policijom
Namjena
učenici 4. razreda
Nositelji i njihova odgovornost
policijski djelatnici, stručna služba, razrednici
Način realizacije
u policijskoj postaji
Vremenik
jedan susret tijekom nastavne godine
Način vrednovanja
evaluacija predviđena projektom
Ciljevi
informiranje roditelja o problemu ovisnosti i nasilja s policijskog aspekta postupanja
Namjena
upoznavanje roditelja učenika 4. razreda s policijskim postupanjem u slučajevima nasilja i ovisnosti kako bi mogli pomoći sebi i svojoj djeci
Nositelji i njihova odgovornost
policijski djelatnici, stručna služba, razrednici
Način realizacije
u školi kroz predavanja za roditelje
Vremenik
jedno predavanje tijekom nastavne godine
Način vrednovanja
evaluacija predviđena projektom
Ciljevi
osnaživanje djece za snalaženje u svakodnevnim situacijama
razvoj samopouzdanja, učenje novih socijalno-prihvatljivih ponašanja
Namjena
učenici 6. razreda
osvijestiti važnost i složenost međuljudskih odnosa, unapređenje kvalitete odnosa, učenje društveno prihvatljivih ponašanja za ostvarivanje individualnih potreba i ciljeva
Nositelji i njihova odgovornost
Justina Vukmanić - prof. soc. pedagog
Način realizacije
radionice: individualni rad, rad u grupi
Vremenik
tijekom nastavne godine - na satovima RO - 8 sati po RO
Troškovnik
materijal prema potrebi
Način vrednovanja
evaluacijski listići za učenike
Ciljevi
upoznavanje sa zakonitostima učenja, upoznavanje sa tehnikama učenja
Namjena
učenici 5. razreda
bolji uspjeh učenika i stupanj zadovoljstva učenika rezultatima postignutim u školi ostvaren zbog boljeg planiranja vremena, načina učenja
Nositelji i njihova odgovornost
Tanja Subotičanec, psihologinja
Način realizacije
radionice: individualni rad, grupni rad, diskusija, samopraćenje
Vremenik
tijekom prvog polugodišta, na satovima RO - 3 sata po razrednom odjelu
Troškovnik
materijal prema potrebi
Način vrednovanja
evaluacijski listići učenika
Ciljevi
prevencija ovisnosti
Namjena
učenici 6. razreda
Nositelji i njihova odgovornost
policijski djelatnici, stručna služba, razrednici
Način realizacije
u školi kroz predavanja za roditelje
Vremenik
jedno predavanje tijekom nastavne godine
Način vrednovanja
evaluacija predviđena projektom
Ciljevi
informiranje o štetnosti konzumacije sredstava ovisnosti, informiranje o štetnosti na njihov život i funkcioniranje
što je alternativa - odabir zdravih načina življenja
poboljšati znanja o štetnosti različitih oblika ovisnosti
koje su posljedice upotrebljavanja sredstava ovisnosti
Namjena
učenici 7. razreda
Nositelji i njihova odgovornost
Justina Vukmanić- prof. soc. pedagog
Način realizacije
radionice: individualni rad, rad u grupi
Vremenik
tijekom nastavne godine - na satovima RO - 4 sata po RO
Troškovnik
materijal - prema potrebi
Način vrednovanja
evaluacijski listići za učenike
Ciljevi
povećati informiranost zajednice o problemu nasilja nad adolescentima
pružiti adolescentima znanja i vještine za postupanje u opasnim situacijama
utjecati na mijenjanje stavova i vjerovanja koji leže u pozadini nasilništva
povećati informiranost zajednice o problemu nasilja nad adolescentima, pružiti adolescentima znanja i vještine za postupanje u opasnim situacijama, utjecati na mijenjanje stavova i vjerovanja koji leže u pozadini nasilništva
Namjena
učenici 8. razreda
Nositelji i njihova odgovornost
educirani učitelji škole
Način realizacije
projekt se realizira u nekoliko faza:
predavanje za osoblje škole
predavanje za roditelje i članove zajednice
radionice za adolescente
Vremenik
tijekom školske godine
Troškovnik
edukaciju nositelja aktivnosti financira Grad Velika Gorica
Način vrednovanja
evaluacija predviđena programom