« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ove školske godine provdimo projekt STEM u razrednoj nastavi. U projekt su uključeni učenici 4. razreda matične škole i područnih škola.
Učitelj fizike, učiteljica kemije i učiteljice 4. razreda svih razrednih odjela proveli su izlučno tesitranje procjene darovitosti među učenicima u području prirodoslovlja. Učenici su rješavali zadatke iz dvije domene koje karakteriziraju darovitost: rasuđivanje i kreativnost. ►
U dijelu rasuđivanja učenici su rješavali za njih nestandardne zadatke, gdje se od njih tražilo povezivanje uzročno-posljedičnih veza na primjerima koji su im zadani.
U domeni kreativnosti učenici su vrednovani iz fluentnosti (broja mogućih rješenja za predloženi problem), fleksibilnosti (složenosti rješenja na zadani problem) i originalnosti ( predstavljanje jedinstvenog riješenja na zadani problem, kojeg se nitko drugi nije dosjetio).
Nakon izlučnog testiranja odabrano je 12 učenika koji su postigli najbolje rezultate.
Općenito je cijela generacija pokazala izniman interes i zanimljiva rješenja u problemskim zadatcima koje su rješavali. Idući koraci su okupjanje učenika i zajedničke radionice, projeki i istraživanja s učiteljima koji vode ovaj projekt kako bismo popularizirali znanost u mlađim dobnim skupinama.