Europski dan jezika
Autor: Verica Marinović, 29. 9. 2015.
Europski dan jezika utemeljilo je Vijeće Europe 2001. godine - "Europske godine jezika", s ciljem poticanja jezične različitosti, višejezičnosti i cjeloživotnog učenja. Od 21. do 25. rujna različitim aktivnostima obilježili smo Europski dan jezika. Profesorice engleskog jezika osmislile su različite aktivnosti.
Učenici 5.a i 5.b izradili su postere na temu moja najdraža riječ na engleskom jeziku.
Učenici 5.c i 6.c upoznali su se s homofonima u engleskom jeziku.
U radionici "Songs decoded"sudjelovali su učenici 6.a i 6.b razreda. Kroz slušanje pjesama na engleskom jeziku koje se bave tematikom zlostavljanih žena i djevojaka, senzibilizirali smo djecu istovremeno i za problem nasilja nad ženama , kao i produbili znanje i poznavanje engleskog jezika. Slušali su pjesme Suzanne Vega, "Luka", i Madonne, "Papa don't preach". Djeca su tijekom slušanja zapisivali riječi koje su prepoznali, prema njima su nastojali pogoditi sadržaj i temu, a uz slušanje s tekstom i izrade kartica s riječima su završili rad na temi. U radionici slične tematike sudjelovali su učenici istih razreda koji su polaznici izborne nastave njemačkog jezika.
Učenici 7.a razreda postavili su pano s podacima o Europskom danu jezika te izradili natpise Volim te i Hvala na europskim jezicima.
Učenici 8.a i 8.b razreda upoznali su se s palindromima i tounge twisterima (izrazi koji se teško izgovaraju) na engleskom jeziku.
Učenici 8.c i 8.d razreda istraživali su riječi vezane uz članove obitelji na europskim jezicima.
U nastavku možete preuzeti brošuru BRINI O SEBI - BUDI DOBRO - proŽIVI COVID i
letak s telefonskim brojevima za psihološko savjetovanje mladih za svaku županiju
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |