« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
I učenici 2.c sudjelovali su različitim aktivnostima u proslavi valentinovskog stotog dana nastave ove školske godine.
Radni dan je bio vrlo dinamičan, razigran i veseo. Učenici su ponavljali naučene nastavne sadržaje prirode i društva, hrvatskog jezika, matematike i tzk-a.
Početna aktivnost bila je izraditi plakat 100. dan škole i ukrasiti crtežima voća, povrća, natpisima na temu zdravlja (PID). Slijedi rad u skupinama: pišemo 100 poruka, ideja, izreka o zaštiti prirode (biljke, životinje, čovjek), zdravlju, higijeni...
Degustirali smo i 100 prženih lješnjaka (zdrave grickalice).
Drugi sat (TZK) izlazimo van i na igralištu formiramo, s ostalim razredima i posebnim odjelima, kravatu (100 učenika). Igre nastavljamo u školskoj dvorani. Dijelimo 100 zagrljaja, izvodim 100 vježbi, dodajemo 100 puta lopticu smišljajući svaki puta novi pokret, i na kraju ples i igra glazbenih kipova.
Hrvatski jezik počinjemo sa 100 lijepih riječi koje zapisujemo na plakat na ploči. Zatim tražimo po skupinama riječi određene boje i zapisujemo, svaki učenik, po nekoliko na ploču. Tražimo i riječi kojee počinju slogom STO...
Sat matematike također je "proletjeo": igra pronađi 100 simbola. Učenici izrezuju iz reklamnih kataloga i starog papira po 10: srca, geometrijskih likova, slova (m a t e m a t i k a), prsti obje ruke ucrtanih, plusevi i minusi. Sve su nosili i lijepili u predviđena polja na plakatu na ploči. Zatim sastavljaju matematičke priče u kojima zbroj treba uvijek biti 100, i zapisuju sve u matematička srca.
Na kraju se igramo kockicama (čovječe) tako da zbrajamo dobivene brojeve i dolazimo do 100.
Učenici su bi vrlo aktivni, zainteresirani i lijepo međusobno surađivali, a sve u " danu bez knjiga".