
| « Studeni 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)







Danas smo se, pod blok satom hrvatskog jezika, lijepo družili, zabavili i učili o svom materinjem jeziku kroz različite aktivnosti i igre.
Početna aktivnost bila je igra RIJEČI ZADANOG POJMA u kojoj tražimo riječi na zadani pojam. Prošli smo nekoliko krugova. Igramo se usmeno.
Središnja aktivnost je rad u skupinama RAZVRSTAVANJE RIJEČI i zapisivanje na plakate (svaka skupina ima različit zadatak: poredati pravilno red riječi u rečenici, razvrstati riječi i pojmove velikim ili malim početnim slovom, razvrstati riječi na one s č, ć ili čić, tražimo riječi sa skupovima glasova ije ili je, te razvrstavamo imenice na bića, stvari i pojave.
Zatim radimo u parovima- igra SUPROTNIH POJMOVA (učenici govore jedan pojam a par traži suprotan i to zapisuju u pisanke, npr.noć-dan).
Završna aktivnost: igra KALADONT (igramo svi zajedno, verbalno).
Drugi sat smo započeli izvođenjem igrokaza DOBRI ZMAJEVI, pred pločom, koji smo dan prije obradili na satu. Učenici glume u paru, uz pomoć lutaka zmajeva koje su izradili za domaću zadaću dan ranije.
Slijede igre TRAŽILICA i ISPUNJALJKA koje lijepimo u pisanke.
Za kraj smo se nasmijali (ali i namučili) u igri JEZIKOLOMKE u kojoj smo na glas trebali polako, pa sve brže, pravilno pročitati zahtjevne rečenice (npr. Na štriku se suši šosić. Suši se, suši se šosiću moj!)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)