« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
Uoči Dana Europe i Dana škole Gimnazija je okupila nastavnike matematike i njihove učenike iz nekoliko osnovnih škola. Cilj im je bio pokazati osnovnoškolcima, prvenstveno učenicima osmih razreda, kakva je matematika u požeškoj gimnaziji.
Na početku pokazali su prezentaciju o natjecanjima iz matematike u kojima učenici njihove škole sudjeluju i ostvaruju vrlo dobre uspjehe, neke i na međunarodnim razinama. Nakon prezentacije pripremili su tri detektivske priče koje su pripremili njihovi maturanti, u kojima su učenici trebali matematički riješiti zagonetke.
KEMPFOVI DETEKTIVI: DORA I LOVRO
Prva priča bila je o gostima kojima su u restoranu pomiješali narudžbe. Trebali su odgonetnuti tko je želio koje jelo tako što su analizirali dobivene podatke i svrstali ih u tablicu. Prvi slučaj riješili su naši učenici Lovro Garić i Dora Špoler. I dobili nagradu – pečat gimnazije.
Druga priča bila je o krađi jednog predmeta, rečeno je što su osumnjičeni radili u vrijeme krađe i pomoću vremenske lente trebali su odrediti kojem je ostalo najviše vremena. Ovaj slučaj također je riješio naš Lovro i ponovno dobio nagradu.
Treća priča bila je o navodnom ubojstvu u jednom kafiću koji je rješavao Gim tim 2. Poslušali su osumnjičene i iz svjedočenja učenici su trebali odrediti koji je kriv.
Nakon toga pokazali su 3D printere i robote programirane da se kreću uz liniju.
Vrlo dobro su prezentirali matematiku u njihovoj školi, pripremili i odradili na zanimljiv i šaljiv način koji je dodatno potaknuo učenike na razmišljanje o upisu gimnazije.