« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
Dana 22. siječnja 2019. godine održan je Aktiv razredne nastave za učitelje OŠ Julija Kempfa. Kao gost predavač na aktivu je sudjelovala Saša Soukup, montessori odgajateljica iz Dječjeg vrtića Cvjetna livada u Požegi. Ona je održala predavanje na temu Aktualnosti Montessori pedagogije u 21. stoljeću.
Što je Montessori pedagogija?
Montessori pedagogija jedinstveni je koncept odgoja koji je osmislila talijanska liječnica Marija Montessori. Riječ je o odgojnoj metodi koja se zasniva na spoznajama o razvojnim fazama djeteta i posebnim razdobljima osjetljivosti.
Zadovoljenje razvojnih faza polazi od dvije pretpostavke: djeca imaju prirođene snage za samorazvoj i te snage se aktiviraju kad su djeca okružena povoljnom okolinom.
Primarna zadaća učitelja je osigurati odgovarajuću okolinu i pribor koji će poticati samostalnu aktivnost djece. Montessori učitelj je onaj koji dijete podržava, usmjerava i pruža odgovarajuće poticaje za samorazvoj djeteta.
Dijete uči spontano, uči čineći, radeći neovisno, individualno, u paru, manjoj grupi, razvija samostalnost, razvija brigu o sebi, drugima,okolini.