« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
Današnji je nastavni dan u 2.b razredu Osnovne škole Julija Kempfa protekao u vrijedno razigranom raspoloženju. Učenici su s učiteljicom Ivanom Jukić Matijević i studenticom Miom Bošnjak kroz niz zabavnih aktivnosti povezali i obilježili Dan materinskog jezika koji je bio u veljači te Dane hrvatskog jezika koji traju do 17.ožujka.
Cilj nastavnog dana bio je kroz različite igre ponoviti sadržaje hrvatskog jezika te približiti učenicima ljepotu materinskog jezika, a učiteljica Ivana smatra kako je u tome i uspjela.
“Učenici su bili raspoloženi za rad, za igru, ponavljali su već naučeno na njima prirodan način učenja i razvoja, a to je igra. Pravopisni i gramatički sadržaji su učenicima često nerazumljivi, nezanimljivi i teški, a ovo je jedan od načina da ih motiviramo za rad.”
Drugašići su danas ponovili naučene sadržaje hrvatskog jezika kroz niz aktivnosti.
Dan su započeli rješavanjem rebusa i igrom “Luda pitanja,još luđi odgovori”.
“Plešućim diktatom” ponovili su i primijenili sva do sada naučena pravopisna pravila, stvarali su nove,pobrkane bajke, uz koje su se najviše nasmijali.
Kartali su se jezičnim sadržajima, opisivali i crtali likove uz igru “Ja sam detektiv”.
Kroz igru “Koja je životinja najbrža” ponovili su sadržaje č/ć i skupove ije/je, igrom “Kockica mi kaže” bogatili su rječnik i sposobnost pripovijedanja.
“Imenuj me”, naziv je igre uz koju su ponovili imenice, a ovaj zanimljiv nastavni dan, završili su pričama nastalima iz kutije.
Učenici Teni Kovačević je danas bilo odlično i šaljivo. Najzanimljivija joj je bila igra kartanja jer voli razmišljati.
Njenom bratu Jakovu su najzanimljiviji bili rebusi jer I on voli razmišljati, I volio bi ih češće rješavati u školi.
Učenici Petri Fumić je bilo zabavno i zanimljivo te smatra da je učiteljica sve super pripremila. Voljela bi uskoro ponoviti ovakav sličan dan.
Učenik Roko Blažević bi rado igrao ponovno igru opisivanja i pogađanja predmeta, a učenica Jana Švaljek kaže da joj je zanimiljivo kada uči kroz igru. Najviše joj se svidjela igra Tko će brže, sa životinjama i Ije i je.
Studentica Mia navodi kako su aktivnosti bile dobro osmišljene i objašnjene na način da svaki učenik razumije i može aktivno sudjelovati u svakoj od aktivnosti. Primjetila sam kako učenici vrlo rado pristupaju svim aktivnostima i tako nesvjesno uče kroz igru. Veseli me što sam sudjelovala u ovakvom načinu rada i sigurna sam da će mi ovo iskustvo jednoga dana pomoći u radu i s mojim razredom.