« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
U tradicionalnim metodama nastave učitelj je prenositelj znanja, dok su učenici pasivni slušači. Suvremene nastavne metode omogućuju aktivno uključivanje učenika u nastavu što samom učeniku donosi višestruke koristi i dobrobiti za njega samoga i za razvijanje svog procesa učenja. Usvajanje znanja u C modelu nastave poseban je izazov i za nastavnike i za učenike. U sljedećem primjeru prakse korišten u 6.a razredu prikazan je primjer obrade dolje navedenih ishoda učenja u 6. razredu aktiviranjem učenika tijekom rada na daljinu.
Korištene platforme za komunikaciju učenik-nastavnik: Yammer i ZOOM.
Broj školskih sati potrebnih za realizaciju: 4 sata
Odgojno-obrazovni ishodi priroda 6.r
OŠ PRI B.6.1. Učenik objašnjava međusobne odnose živih bića s obzirom na zajedničko stanište
OŠ PRI D.6.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja.
Osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije
Ikt.A.2.1. Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadataka
U tradicionalnim metodama nastave učitelj je prenositelj znanja, dok su učenici pasivni slušači, suvremene nastavne metode omogućuju aktivno uključivanje učenika u nastavu što samom učeniku donosi višestruke koristi i dobrobiti za njega samoga i za razvijanje svog procesa učenja. Usvajanje znanja u C modelu nastave posebna je izazov i za nastavnike i za učenike.
Istraživačka metoda primijenjena u ovom primjeru prakse podrazumijeva da će učenik tijekom svoga rada samostalno istraživati pojmove i činjenice koje je nastavnik zadao, stavljati tražene pojmove u međuodnose i samostalno doći do konkretnih primjera na temelju kojih će moći bolje usvojiti međuodnose u prirodi.
Zadatci za učenike:
ZADATAK 1: Predator i plijen (PREDACIJA) u životinjskom svijetu
ZADATAK 2: Predator i plijen (PREDACIJA) biljka-životinja
ZADATAK 3: Obilježavanje teritorija
ZADATAK 4: Suživot u prirodi
Ponavljanje gradiva u C modelu nastave (ZOOM aplikacija)
U svrhu ponavljanja gradiva korišten je digitalni alat Genially.
Četiri učenika (4 igrača) pristupila su prvom krugu igrice koju su odigrali na način da su prolazeći kroz nju morali proći polje zamki i interaktivnih pitanja prve i druge razine znanja kako bi došli do cilja.
Učenici su upoznati s digitalnim alatom za kreiranje igrica koji se može koristiti tijekom ponavljanja gradiva no i za zanimljiv način prezentiranja novog gradiva.
Igru za ponavljanje možete i vi odigrati na linku:
https://view.genial.ly/600d5235ae03310d0c24ebe7/game-odnosi-u-prirodi
Vrednovanje kao učenje – učenici su preko platforme yammer poveznicom pristupili na Microsoft Forms platformu kako bi popunili obrazac za vrednovanje.
Rezultati vrednovanja:
Vrednovanje naučenog biti će izvršeno je vrednovanjem učeničkih radova putem kriterija vrednovanja (kriteriji vrednovanja prezentacije i vrednovanje samostalnog rada) s kojima su učenici upoznati na početku školske godine.
Mirela Prskavac, 1. veljača 2021.