« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
Učenici 2. b razreda s učiteljicom Anitom Ujević, u sklopu izvannastavne aktivnosti Eko grupe, uče o prirodi, ekologiji pa tako i važnosti (o)čuvanja pitke vode. Stoga su se rado odazvali projektu Školske knjige projektnom temom Štiti vodu za globalnu slobodu, pod nazivom projekta Skupljač kišnice.
Uz pomoć domara napravljen je sustav skupljanja oborinskih voda s krova školske zgrade. Bačva je puna i spremno čeka male ekologe/cvjećare Bubamare za zalijevanje cvijeća i ostalog bilja u/oko škole.
Učenici su naučili kako je projekt vrsna aktivnost koja potiče stvaranje ideja i promišljanje o mogućnostima, upućuje na suradnju, okuplja različitosti i inspirira za nove pristupe pronalaženjem inovativnih rješenja. Ovaj projekt donosi mogućnost konkretnog doprinosa očuvanju životno važnih uvjeta, potiče na povezivanje odgojno obrazovnih i životnih vrijednosti te poziva na pomicanje granica poznatoga istraživanjem i maštovitošću.
Cilj projekta bio je smisliti način očuvanja, racionalnog trošenja i zaštite vode u neposrednoj okolini, te razvijati svijest o važnosti vode kao općeg dobra.
Aktivnosti koje su provedene vezano uz projekt odnose se na izlaganje projektne ideje u razredu, objava na mrežnoj stranici škole, izrada mehaničkog ekomodela (skupljač kišnice) te korištenje prikupljene vode/kišnice za zalijevanje biljaka u školi. Gdje voda zapravo izvire, koliko je potrošimo u domu ili u školi, kamo dospijeva odlazeći kroz cijevi, imaju li svi slavinu iz koje izvire čista voda, hoće li slavina jednog dana presušiti i koji su načini da se smanji potrošnja vode? Možda ne razmišljamo previše o tome jer nam je lako doći do vode. No njezino čuvanje, racionalno trošenje i zaštita iznimno su važni za očuvanje i opstanak mnogih živih bića uključujući i čovjeka. Stoga je pravo vrijeme za istraživanje i djelovanje.
Svaka sačuvana kap čiste vode bit će konkretan doprinos njezinu očuvanju i zaštiti na Plavom planetu.