« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
Ovogodišnja tema Festivala znanosti bila je ŽIVOT. U sklopu bogatog programa ovogodišnjeg Festivala našle su se i tri radionice učiteljica naše škole: Jasmine Radović Jakovljević, Mirele Prskavac i Ivane Jukić Matijević.
Mirela Prskavac je s 8.c razredom održala predavanje i radionicu pod nazivom Život i molekule nukleinskih kiselina. Učenici su gledali video simulacije na koji način od molekule DNA dolazi do sinteze proteina u našim stanicama. Nakon toga u sklopu radionice cijeli su proces prošli sami i uspješno odradili sintezu jednog proteina. Aktivnosti za učenike:
1. Simulacija transkripcije DNA
2. Formiranje mRNA
3. Translacija mRNA u citoplazmi
4. Sinteza proteina.
Ivana Jukić Matijević je s 4.b razredom, kroz integrirani nastavni dan, istražila život divljih životinja u divljini Afrike. Učenici su spoznali sličnosti i različitosti u životima divljih životinja naših krajeva i afričkih divljih životinja.
Očitavanjem QR kodova gledali su video te čitali tekstove iz enciklopedije, iz kojih su saznali o divljim životinjama te napravili plakat. Zatim su služeći se svojim tijelom i plakatom stvarali kreativnu fotografiju kojom su željeli prikazati kako divlje životinje treba zaštititi. Igrali su brojne igre, slaganje hranidbenih lanaca, pomoću QR kodova prepoznavali glasanja divljih životinja, igrali „Divlji memory“…
Pomoću Merge Cube ( proširena stvarnost) ponovili su naučeno o divljim afričkim životinjama te se fotografirali s divljim životinjama ( mobilna aplikacija). Za kraj su pokusima dokazali negativan čovjekov utjecaj na staništa divljih životinja.
Jasmina Radović Jakovljević je sa 1.b razredom, nizom zanimljivih aktivnosti, istražila život jedne gusjenice (Lifecycle of a caterpillar).
Storytelling- pričanje priče o gladnoj gusjenici, uz glumu i pokrete
Book creator- online slikovnica koja prati život leptira, uči nas o važnosti hrane i snalaženju u prirodi, koju su izradili učenici.- proučavaju i čitaju
Video o životu gusjenice- metamorfoza u leptira
RAD U SKUPINAMA
1.Učenici izrađuju gusjenicu od balona i kolaž papira
2. Učenici izrađuju - Životni ciklus jedne gusjenice uz pomoć raznih materijala iz svakodnevnog života.
3.Balloon challenge- Iz gusjenice u leptira- pokus