« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
Četvrtaši su proveli jedan zanimljiv, dinamičan i veoma koristan integrirani dan uoči Dana sigurnijeg interneta.
Dan je započeo sadržajima Prirode i društva, nastavnom jedinicom Sigurna komunikacija u digitalnom okružju. Naučili su razlikovati medije od medijskih sadržaja, u koje ih svrhe koristiti te važna pravila ponašanja na internetu.
Na satu Hrvatskog jezika, odigrali su kviz poznavanju računala i interneta, te raspravili o pozitivnim i negativnim stranama interneta. Slijedi interpretacija pjesme Pjesma računalu, u kojoj se pjesnik obraća svom računalu kao živom biću. Zaključili su kako računalo ne bi trebalo preuzeti svaki trenutak vremena te da svatko razmišlja svojom glavom.
Kroz opis samih sebe "u očima vlastitog računala" (pomoću pridjeva) bilo je iznenađujućih opisa (npr. ljut, bijesan, tužan, sretan, nestrpljiva itd.), a pri objašnjavanju se pojasnilo što to točno znači. Uglavnom, zaključak je kako dječaci provode previše vremena na internetu (igrice) i pri tome su ljutiti kad izgube u nekoj igri (npr. lupim po stolu, ošteti mi se mobitel i sl.). Djevojčice su u tome umjerenije, no znaju se ponekad naći u situaciji nesporazuma tj. "šuma u međusobnoj komunikaciji".
Bitno je da se problem prepoznao i osvijestio, a na svima je brinuti o vlastitom provođenju slobodnog vremena i samome zdravlju. Roditeljima svakako poruka nek' prate i budu u toku: što, kako i koliko im djeca provode vremena u "čarobnom svijetu tehnologije".
Na Satu razreda u paru su detaljnije razradili pravila sigurnog korištenja interneta (spomenuto na satu PID), ilustrirali i pred razredom prezentirali svoj rad.
Sat Likovne kulture prožet je također temom Sigurnog interneta, što su prikazali individualnim kreativnim plakatima s jakim porukama i simbolima.
Na kraju integriranog dana, aktivnosti vezane uz Dan sigurnijeg interneta nastavljaju na satu Informatike u informatičkoj učionici s učiteljicom Robertom Raguž.
Učiteljica Anita Ujević