« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
Učenici 2.a razreda i učiteljice Ivana Jukić Matijević i Evelina Cerovac, obilježile su Dan ružičastih majica, koji se obilježava posljednjeg tjedna u veljači.
Dan ružičastih majica je program prevencije vršnjačkog nasilja, a cijela priča potječe iz Kanade kada je dječak u školu odjenuo ružičastu majicu kao podršku svojoj majci koja se borila s rakom, no bio je zbog toga žrtva vršnjačkog nasilja.
- Brojni su načini vršnjačkog nasilja, a često ni „žrtve“, a ni „zlostavljači“ nisu svjesni što čine i zbog toga je važno od malih nogu s djecom razgovarati o tome i pomoći im da se ne nađu niti u jednoj od ove dvije uloge. Djeca najlakše shvate težinu situacije kada ih postavimo u određeni položaj i zato smo danas napravili radionicu u kojoj smo igrali igru uloga, tako da su učenici izvlačili karticu s određenom situacijom, a zatim predlagali kako riješiti istu. Slijedeći korak je bio jačanje samokontrole tako da su učenici izvlačili kartice s prijedlozima što mogu učiniti kada ih obuzme ljutnja, nelagoda, tuga…a zatim su i sami dali svoje prijedloge kako se mogu samokontrolirati – kaže učiteljica Ivana.
Učenici Karlo Obradović i Nika Trupinić rado su obukli ružičaste majice. – Obukli smo ove majice zbog podrške svima koji su zlostavljani. Danas smo naučili da ćemo tako više poštovati jedni druge – kaže Karlo, a Nika dodaje da pomažu i svojim kolegama, učenicima s posebnim potrebama. – Mi se s njima družimo, pomažemo da uđu u razred, pripremimo im stvari koje oni ne mogu dobiti i igramo se s njima.
Kroz radionicu učenici su učili kako jačati samopoštovanja gdje su učenici dovršavali započete rečenice… npr. „Vjerujem da mogu savladati plivanje“, Sigurna sam kada…, Hrabar sam kada… Pomagao sam svojim roditeljima…
(tekst i slike preuzete iz Požeške kronike, zahvaljujemo!)