PRODUŽENI BORAVAK
 
 
U našoj je školi organiziran produženi boravak za učenike.
Suvremeni način života sve većem broju roditelja nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje nakon redovne nastave odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja. Samostalan boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu. Kako bi se taj problem riješio, škole organiziraju produžene boravke - produženi dnevni rad nakon redovite prijepodnevne nastave. 
 
 
Rad u produženom boravku
 
Nakon redovite prijepodnevne nastave organizira se produženi boravak u našoj školi. Boravak i rad prema takvom obliku organizira se od 11,30 sati  do 16,30 sati.
 
Raspored aktivnosti:
11,30 - 12,15 h -  prihvat učenika i odmor od nastave, SOV  (slobodni razgovori, društvene igre, dječji tisak, aktivnosti u centrima...)
12,15 - 12,45 h -  ručak (zdravstveni odgoj, bonton)
12,45 - 13,15 h -  odmor (odmor na strunjačama, slušanje priče, slušanje glazbe, slobodni razgovori i sl. ...)
13,15 - 14,30 h -  obrazovni rad (pisanje domaće zadaće; učenje, ponavljanje i utvrđivanje sadržaja obrađenih na nastavi...)
14,30 - 15,00 h -  SOV (igra na školskom dvorištu ili u učionici)
15,00 - 15,15 h -  užina (učenici užinaju u učionici)
15,15 - 16,30 h – SOV (igraonice, pričaonice, društvene igre, kreativne radionice, slušanje, čitanje i pričanje priča, dramatizacije, slušanje glazbe, sportske i rekreativne aktivnosti, gledanje animiranih i dječjih filmova, igre po slobodnom izboru, rekreativne šetnje gradom, igre u dječjem parku; izvanučionička nastava itd.)
 
 
*Tijekom boravka u školi učenicima je osiguran doručak, jedan kuhani topli obrok i poslijepodnevna užina.
 
Učitelj/i koji rade u nastavi svakodnevno dogovaraju i usklađuju svoje aktivnosti s učiteljem iz produženog boravka. Stručni tim sačinjavaju: učitelj u produženom boravku, učitelj razredne nastave,  učitelj vjeronauka i stranoga jezika. 
 
Zajedno surađuju s roditeljima. Učiteljski tim kreator je svakodnevnog rada s učenicima, u skladu sa zakonitostima struke. Učiteljice koje rade u odjelu produženog boravka djeluju jedinstveno, suradnički, dogovorno, sveobuhvatno i integrirano s čitavim razrednim odjelo
 
Ciljevi programa
 
Ciljevi realizacije sadržaja u produženom boravku u skladu su s općim ciljevima osnovnog obrazovanja (tri opća cilja):
 
1. Omogućiti djetetu pun život i otkriti njegove/njezine pune potencijale kao jedinstvene osobe
2. Omogućiti djetetu njegov/njezin razvoj kao socijalnog bića kroz život i suradnju s ostalima kako bi doprinijela/doprinijeo dobru u društvu
3. Pripremiti dijete za daljnje obrazovanje i cjeloživotno učenje (učiti kako učiti)
 
 
Specifični ciljevi:
• potpun i harmoničan razvoj djeteta
• važnost isticanja individualnih različitosti (svako dijete je jedinstveno; osigurava mu se razvoj svih potencijala)
• fokusiranje na učenje (ističe se važnost onoga što dijete uči i procesa kojim usvaja znanja)
• izmjena mnogobrojnih pristupa učenju
• učenika se nastoji osposobiti za samostalno učenje
• ističe se radost učenja i potiče motiviranost za učenje
• osvijestiti važnost učenja temeljenog na okruženju
• pismenost (jezična i matematička)
• razvoj osjećaja za hrvatski identitet
• razvijanje duhovne dimenzije života
• europska i globalna dimenzija modernog življenja
• pluralizam, poštivanje različitosti i važnost tolerancije
• funkcioniranje kurikuluma u odnosu na jednakost i korektnost pristupa u obrazovanju
• partnerstvo u obrazovanju
• uloga tehnologije u obrazovanju
• briga o djeci s posebnim potrebama
• temeljna uloga obrazovanja u ranom djetinjstvu
• olakšavanje prijelaza iz nižih u više razrede osnovnog obrazovanja
• uloga rada u produženom boravku u postavljanju uzorka za cjeloživotno učenje
 
 
 
Nova uloga škole je na taj način maksimalno i racionalno iskorištena jer pruža nebrojene mogućnosti djelovanja u svrhu pravilnog razvoja i rasta svakog djeteta u kvalitetnu osobu, korisnu svojoj obitelji i zajednici.