« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
Tim za kvalitetu
U školski tim za kvalitetu OŠ Julija Kempfa imenuju se sljedeći članovi:
ŠKOLSKI TIM ZA KVALITETU
Školski tim za kvalitetu čine suradnici čiji je cilj osigurati što kvalitetniju izobrazbu svakog učenika, a osnovna mu je zadaća da u školu ugradi proces samovrjednovanja. Budući da ne postoji regulativa koja propisuje strogu strukturu tima i unaprijed zacrtan plan aktivnosti, rad školskog tima temelji se na inicijativi članova čija je zadaća samostalno istraživanje, napredovanje i kontinuirano unaprjeđenje škole. Jasno je da se proces samovrjednovanja razlikuje od škole do škole, stoga se od školskoga tima očekuje da proces samovrjednovanja prilagodi potrebama i specifičnostima svoje škole te da samostalno procijeni, planira i sudjeluje u provedbi aktivnosti kako bi se unaprijedio rad škole.
Svrha procesa samovrjednovanja unaprjeđenje je kvalitete obrazovanja, odnosno unaprjeđenje kvalitete rada škola. U europskoj se obrazovnoj politici započelo s provedbom samovrjednovanja 90-ih godina prošloga stoljeća. Pritom su ključnu ulogu odigrala dva dokumenta: Kvaliteta vrjednovanja obrazovnog rada u školama (1998) i Preporuke Europskog parlamenta i Europskog savjeta (2001). Uvođenje vanjskoga vrjednovanja i samovrjednovanja škola u obrazovni sustav Republike Hrvatske započelo je školske godine 2006./2007., točnije u svibnju 2006. godine. Iste je godine u Školi za medicinske sestre Vinogradska provedeno prvo samovrjednovanje, što pokazuje spremnost Škole da se bavi sobom radi razvoja i unaprjeđenja rada uz prihvaćanje odgovornosti za postignute rezultate.
Uspješno samovrjednovanje škole proces je unaprjeđenja kvalitete koji se planira i ostvaruje unutar škole, a temelji se na uzajamnom povjerenju, vjeri u snagu vlastitoga razvoja i spremnosti djelatnika na samokritičnost bez vanjskih pritisaka (Bezinović, 2007). Samovrjednovanje je znanstveno i stručno osmišljen postupak koji omogućuje nastavnom osoblju da na temelju sustavnog praćenja, analiziranja i preispitivanja samostalno unaprijedi vlastiti odgojno-obrazovni rad.