« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
„Svi pačići maleni...“
Tako mali, a već učiti moraju.
Iz bezbrižne igre sjeli su u đačke klupe.
Treba im sva naša moguća pomoć da se prilagode na nove promjene u njihovom životu.
Kad god je to moguće nastavu održavamo u prirodnom okruženju. Kroz igru i pjesmu umjesto udžbenika i bilježnice.
Povezivanja pokreta i riječi podsjeća na prirodan način usvajanja materinjeg jezika.
Gradivo usvojeno na takav način ostaje dulje u pamćenju, a učenje je lakše i zabavnije.
Evo jednog takvog primjera učenja snalaženja u prostoru: „in/out“, „up/down“ i slično: