I ove nastavne godine učenici od 1. do 8. razreda su u razdoblju od 9. do 24. listopada obilježili Europski tjedan programiranja (EU Code Week 2020) raznim online i offline aktivnostima na nastavi Engleskog jezika s učiteljicom Adrijanom Roždijevac, a neke od aktivnosti su povezali i s eTwinning projektom „Project 4”.
Učenici su na zabavan i zanimljiv način programirali i shvatili kako kodiranje može biti jednostavno i da je zapravo dio našeg svakodnevnog života. Učenici su sudjelovali i u „Code Week 4 All” izazovu te se na taj način povezali s ostalim sudionicima diljem Europe i podijelili svoje aktivnosti, materijale i iskustva.
Učenici 1. razreda su se zabavili s bajkama, prinčevima, princezama i zmajevima i imali su zadatak pronaći siguran put za likove iz bajki do njihovih dvoraca uz pomoć jednostavnog kodiranja i davanja naredbi za kretanje, lijevo, desno, skreni, idi pravo i slično.



Učenici 2. razreda su otkrili kodiranje pomoću tzv. Pixel Arta, odnosno, koristeći piksele koje su morali obojiti dobili su razne crteže voća, povrća i hrane.



Učenici 4. razred su se zabavili kodiranjem i rješavanjem matematičkih problema kako bi otkrili slike raznih emojia.



Učenici 5. razreda su upoznati s binarnom abecedom s kojom su ispisivali svoja imena i poruke na engleskom jeziku te tako stvarali binarne izazove za učenike u razredu.



Učenici 6. i 8. razreda koji pohađaju dodatnu nastavu engleskog jezika su Europski tjedan programiranja povezali s eTwinning projektom „Project 4” i sudjelovali u „Code Week 4 All” izazovu koji je osmislila i organizirala učiteljice u kojem su izrađivali elektronske razglednice u kojima su opisivali divlježivotinje u programu Scratch. U aktivnosti pod nazivom „Let's Scratch animals!” je sudjelovalo još nekoliko škola iz različitih europskih zemalja, a njihove radove možete pogledati na ovoj poveznici https://bit.ly/LetsScratchAnimals. Posebno izdvajamo radove naših učenika koji su predstavili svoje najdraže divlje životinje i odlično se snašli koristeći digitalni alat Scratch, a možete ih pogledati ovdje https://bit.ly/ScratchAnimalsSoljani.




Kao zahvala za sudjelovanje u aktivnostima, učenicima su podijeljene potvrde o sudjelovanju dodijeljene od strane Europe Code Week ambasadora.

Učenicima su se aktivnosti jako svidjele i svi se radujemo sljedećoj godini i novom Europskom tjednu programiranja.