Glavni cilj projekta "Together We Are Strong" ili u izvorniku "Razem jesteśmy silni" jeste smanjivanje socijalne isključenosti učenika s teškoćama u razvoju kroz različite aktivnosti koje će se provoditi u školama, lokalnoj zajednici te kroz međunarodne susrete učenika i učitelja. Projekt je započeo 1. rujna 2020. godine, a traje dvije godine. Koordinator projekta je Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy nr 4-Krakow (Poljska), a partneri su, uz OŠ Josipa Matoša i Sakine Nesibe Zamanoglu Ozel Egitim Uygulama Okulu 2.Kademe, Antalya (Turska), Arpacbahsis ozel egitim uygulama merkezi 2. kademe, Erdemli (Turska) te Centrul Scolar de Educatie Incluziva Orizont, Oradea (Rumunjska).
Projektom se nastoji poticati putovanje učenika s teškoćama u razvoju u zemlje partnerskih škola, proširivanje njihovih kognitivnih, socijalnih, kulturnih i turističkih iskustava, poticanje multikulturalizma u Europi (predstavljanje kulture, kuhinje, prirode, običaja i tradicije europskih zemalja), promicanje kulturne baštine među partnerima i pružanje svim sudionicima projekta aktivnosti koje će im pomoći da otkriju svoje ranije nepoznate mogućnosti i talente.
Prvi sastanak projektnih partnera
Obzirom na epidemiološke uvjete u svim zemljama iz kojih dolaze škole partneri na projektu, prvi projektni sastanak održan je putem Zoom platforme 9. listopada 2020. godine. Ispred OŠ Josipa Matoša sudjelovale su koordinatorica projekta Maja Papst Milanović, te članice projektnog tima Božica Čajić i Dejana Varnica. Na sastanku su dogovorene prve aktivnosti koje će se provoditi u svim školama te termin prvog transnacionalnog sastanka.
Prvi transnacionalni sastanak
Prvi transnacionalni sastanak održan je putem Zoom platforme od 15. do 17. prosinca 2020. godine. UZ ravnateljicu Mirelu Posarić, na sastanku su sudejlovale i koordinatorica projekta Maja Papst Milanović, te članice projektnog tima Božica Čajić i Dejana Varnica. Tijekom sastanka, uz prezentacije svih škola, održane su on-line edukacije na temu potpomognute komunikacije, zatim terapija pod nazivom Simba edukacija koju je predstavio njen začetnik Maciej Baraniewicz te tehnike rada na osjećajima učenika koje je predstavio Zygmunt Gruntkowski po nazivom "Love, attachment,happiness, fear, pain and anger in education of children with disabilities".
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |