Radionica za poticanje čitanja u razrednoj nastavi
Autor: Ludmila Pauletić, 9. 3. 2024.
U petak, 1. ožujka, posjetila nas je učiteljica razredne nastave gđa. Ivančica Toić da održi radionicu za poticanje čitanja u nižim razredima.
Gđa. Toić doputovala je iz Zagreba u organizaciji Školske knjige da održi dvije radionice u nižim razredima – radionicu temeljenu prema tekstu Zlatka Krilića „Kako sam čitao dok još nisam znao čitati“ s 3. i 4. razredima učiteljice Snježane Vujić i Sanje Kalčić te radionicu prema tekstu Marice Milčec „Pješački problemi“ za 1. i 2. razred učiteljice Mirjane Laković i Gracijele Čehić. Pozvali smo je u sklopu projekta „Naša mala knjižnica“. Učenici su u grupama svoje doživljaje pretvorili u trodimenzionalne prizore iz priče od papira jer čitanje nas potiče na razmišljanje i kreiranje doživljaja. Maštanje i stvaranje misaonih slika kod čitanja stvara dublje emocije što obogaćuje čitateljsko iskustvo zato je važno djeci čitati i poticati ih na čitanje.