Lektira - ZA ili PROTIV
Neki od osnovnih ishoda građanskog odgoja i obrazovanja su svladavanje vještine javnog nastupa, prezentacije, timskog rada, vođenja i moderiranja grupe, suradnje, dogovaranja te poticanja i uključivanja u dijalog i debatu.
Tako smo u srijedu, 3. prosinca pripremili debatu na uvijek aktualnu temu među učenicima - školska lektira.
Sudjelovali su učenici sedmog razreda iz MŠ Višnjan (negacijska grupa), te učenici osmog razreda iz MŠ Višnjan i PŠ Kaštelir (afirmacijske grupe). Moderatorica je bila učiteljica hrvatskog jezika - Jadranka Lukić, a članovi žirija učiteljica hrvatskog jezika Nataša Plačko, pedagoginja Sanja Zović Kukurin i knjižničarka Nataša Velenik.
Učenici su argumentirano iznijeli svoje stavove, izmijenili različita iskustva nastave lektire, slušali jedni druge i pokazali visoku razinu uvažavanja tuđeg mišljenja.
Zaključak je da većina učenika smatra lektiru i čitanje knjiga bitnima za oblikovanje vlastitog rječnika i stjecanje stavova, no kao što je danas trend u školama diljem zemlje, i naši učenici naglašavaju da je izbor lektire staromodan, neprilagođen njihovoj dobi i interesima te da ih samo odbija od knjige i čitanja.
Debatu ćemo ponoviti na kraju školske godine, a oni koji su se danas posebno iskazali bit će nagrađeni izletom u Pulu na sajam knjige.
METEOROLOŠKA POSTAJA OŠ JOŽE ŠURANA VIŠNJAN - DETALJNIJE -
---------------------------------
ONLINE RASPORED SATI
---------------------------------
GALERIA TIA-2026