« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Od rujna 2023. do lipnja 2024. godine učenici 3. a razreda s knjižničarkom Marinom Klarić i učiteljicama Ivanom Labor i Marinom Jurin sudjelovali su u eTwinning projektu lektiGra. Projekt je to kojeg su osmislile knjižničarka Ivana Mokri i učiteljica Nikolina Kokot iz OŠ „Dominik Savio“. Cilj navedenog projekta bio je promicanje čitanja kroz obrade djela za cjelovito čitanje na učenicima zanimljiv i zabavan način.
Na samom početku projekta sakupljene su učeničke suglasnosti za sudjelovanje u projektu te su anketom istražene učeničke čitateljske navike. Učenici su izrađivali logo projekta i ispunjali dnevnik čitanja. Za samu obradu odabrano je 8 naslova (S. Polak: Dnevnik Pauline P., L. Paljetak: Miševi i mačke naglavačke, M. Lovrak: Vlak u snijegu, H. Kovačević: Čuvari tajne i Zlatna vrata, I. Brlić – Mažuranić: Čudnovate zgode šegrta Hlapića, H. Lofting: Pripovijest o doktoru Dolittleu, E. B. White: Charlotteina mreža i D. Horvatić: Grički top) koji su predstavljani na zanimljive načine. Bilo je tu igre, pjesme i plesa, ali i individualnog rada, rada u paru i skupinama sa konkretnim zadacima. Svi radovi predstavljeni su Facebook stranici projekta i na Twinspaceu. Na samom kraju provedena je evaluacija i diseminacija projekta.
Učenici su rado sudjelovali u navedenom projektu. Radovali su se svakom nastavnom satu na kojem su im se na zanimljiv način predstavljala djela za cjelovito čitanje predviđena za 3. razred osnovne škole.
Marina Klarić, stručni suradnik knjižničar
Više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta) i Facebook stranici projekta LektiGra.
Cjelogodišnji projekt „Živimo zelenije i održivije 2“ ostvaren je u 3.b razredu u školskoj godini 2023./2024. U ovom međunarodnom projektu sudjelovale su škole iz Republike Hrvatske i Srbije.
Na kreativan način učenici su poticani na sudjelovanje u ekološkim aktivnostima škole, lokalne zajednice i šire. U projektu smo odrađivali zajedničke aktivnosti projektnih partnera koje su bile usmjerene na održiviji način života i primjenu ekoloških načela, ali i neke samostalne
Kroz godinu su učenici dobivali razne eko izazove kao što su briga o životinjama zimi, ugrožene biljke, ugrožene životinje, zaštita pčela, zaštita voda, recikliranje, eko modna revija i slično. Sijali smo i sadili bob, češnjak, rajčicu, tikvice, krastavce i sl. Završna evaluacija je pokazala kako se učenicima svidio projekt i njegove aktivnosti i kako bi u ga u budućnosti voljeli ponoviti.
Antonija Mamužić, učiteljica
Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije, a više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta)