« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Od rujna 2023. do lipnja 2024. godine učenici 3. a razreda s knjižničarkom Marinom Klarić i učiteljicama Ivanom Labor i Marinom Jurin sudjelovali su u eTwinning projektu lektiGra. Projekt je to kojeg su osmislile knjižničarka Ivana Mokri i učiteljica Nikolina Kokot iz OŠ „Dominik Savio“. Cilj navedenog projekta bio je promicanje čitanja kroz obrade djela za cjelovito čitanje na učenicima zanimljiv i zabavan način.
Na samom početku projekta sakupljene su učeničke suglasnosti za sudjelovanje u projektu te su anketom istražene učeničke čitateljske navike. Učenici su izrađivali logo projekta i ispunjali dnevnik čitanja. Za samu obradu odabrano je 8 naslova (S. Polak: Dnevnik Pauline P., L. Paljetak: Miševi i mačke naglavačke, M. Lovrak: Vlak u snijegu, H. Kovačević: Čuvari tajne i Zlatna vrata, I. Brlić – Mažuranić: Čudnovate zgode šegrta Hlapića, H. Lofting: Pripovijest o doktoru Dolittleu, E. B. White: Charlotteina mreža i D. Horvatić: Grički top) koji su predstavljani na zanimljive načine. Bilo je tu igre, pjesme i plesa, ali i individualnog rada, rada u paru i skupinama sa konkretnim zadacima. Svi radovi predstavljeni su Facebook stranici projekta i na Twinspaceu. Na samom kraju provedena je evaluacija i diseminacija projekta.
Učenici su rado sudjelovali u navedenom projektu. Radovali su se svakom nastavnom satu na kojem su im se na zanimljiv način predstavljala djela za cjelovito čitanje predviđena za 3. razred osnovne škole.
Marina Klarić, stručni suradnik knjižničar
Više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta) i Facebook stranici projekta LektiGra.
Projekt Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Ideja obilježavanja stotog nastavnog dana krenula je iz Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono.
Projekt se provodi preko eTwinning platforme te su se učiteljice i učenici 3.b i 4.a razreda priključili zabavnim aktivnostima eTwinning projekta. Stoti dan škole obilježen je 9. veljače 2024. godine.
Učenici 3.b razreda odradili su 10 x 10 motoričkih vježbi, smišljali su matematičke zadatke čiji rezultat iznosi 100, pronašli su na geografskoj karti 100 naseljenih mjesta i pravilno ih zapisali. Smišljali su i zapisivali rečenice o tome što bi učinili sa 100 E, što će se dogoditi za 100 dana, što mogu 100 puta učiniti i sl. U digitalnom alatu Kleki – Paint Tool crtali su stogodišnjaka. Gađali su metu i natjecali se tko će prije doći do 100 bodova, a najviše smijeha i zabave su donijele igre s „padobranom“ sa 100 loptica.
Učenici 4.a razreda na satu Prirode i društva pronašli su na geografskoj karti Hrvatske 100 gradova i sela te ih smještali u pripadajuće zavičaje. Na satu Hrvatskog jezika pisali su 100 lijepih riječi koje su im bila motivacija za izražavanje pozitivnih osobina njihovih prijatelja. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture napravili su 100 vježbi istezanja dok su se na satu Likovne kulture izražavali poput umjetnice Yayoi Kusame slikajući brojku 100. Za uspješan rad učenici su dobili i diplome te time zaokružili stoti dan ove nastavne godine.
Antonija Mamužić i Željka Ćaleta Car, učiteljice
Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije, a više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta)