« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
U organizaciji Katehetskog ureda šibenske biskupije i Agencije za odgoj i obrazovanje – podružnice Split, održan je 5. studenog 2016. u Katoličkoj osnovnoj školi Stručni skup za vjeroučitelje u osnovnim i srednjim školama, te odgojiteljice u vjeri. Tema stručnog skupa bila je „Vjeronauk u korelaciji s Hrvatskim jezikom i književnošću“.
Program je započeo molitvom vjeroučitelja Domagoja Jurkovića(OŠ Domovinske zahvalnosti, Knin), a pozdravne riječi dobrodošlice uputila je s. Jakica Vuco, predstojnica Katehetskog ureda. Radost što može sudjelovati i biti među vjeroučiteljima, po treći put otkako je počeo njegov mandat, iskazao je i otac biskup Tomislav Rogić.
Prvo predavanje pod nazivom Usmjereno čitanje književnih tekstova održao je prof. Srećko Listeš. Profesor Listeš je supervizor za područje odgoja i obrazovanja te među ostalim i predsjednik Društva profesora Hrvatskog jezika. Napomenuo je kako je vjeronauk (kao i hrvatski jezik) odgojni predmet. Učenici sve češće prepisuju sa interneta ili čitaju sažetke književnih djela. Sve manje govore književnim jezikom, ali gubeći ljubav prema svom jeziku i književnosti mladi čovjek zaboravlja i na svoj identitet. Učenici bi trebali pozorno čitati tekst, govoriti o njemu i pisati. Ključ je u pomnom planiranju da se zadanom tekstu da prava vrijednost. Profesor Listeš naglasio je faze usmjerenog čitanja: čitanje naglas ili u sebi, opće razumijevanje teksta i određivanje značenja pojedinih riječi te raščlamba teksta i usustavljivanje. Protumačio je i „okvire“: otkrivanje strukturnih i sadržajnih obrazaca teksta, tumačenje stilskih figura u kontekstu teksta; kulturološki, tekstualni i vrijednosni kontekst; isticanje sastavnica s obzirom na jezične i tekstualne elemente; primjena kulturoloških i tekstualnih i vrijednosnih okvira.
Drugo predavanje održao je prof. don Vedran Torić, odgojitelj u Nadbiskupijskom sjemeništu u Splitu i prof. hrvatskog jezika u Nadbiskupijskoj klasičnoj gimnaziji „don Frane Bulić“. Istaknuo je da je razlog njegovog predavanja u školi želja da djeci, koja su naše blago, otkrije potencijal koji imaju u sebi. Djeca zaboravljaju svoj potencijal, koliko vrijede i koliko mogu. Čitajući zaranjaju u svijet tišine i upoznaju sebe, riječi ih razotkrivaju. Čitajući književno djelo bilo kojeg pisca naslanjamo glavu na nečije srce. Pisac se u svom djelu daje potpuno. Svjetovi i likovi koje upoznajemo u pročitanim djelima mogu biti i različiti od naših, možemo se ne slagati s njihovim razmišljanjima, mogu čak biti i protiv Boga, ali svaki traga za lijepim, dobrim, vječnošću - traga za Bogom. Na koncu, možemo uvijek nakon pročitanog sebi postaviti pitanje: Što bi Krist učinio na mome mjestu?Pozvao je vjeroučitelje da i oni skupa sa svojim učenicima pročitaju djela koja imaju za lektiru jer to je izvrstan put na kojem se možemo susresti s učenikom i govoriti o Bogu.
Nakon svakog predavanja uslijedila je tematska rasprava gdje su vjeroučitelji imali mogućnost postaviti pitanja na temu ali i aktualna pitanja koja dodiruju hrvatski jezik i književnost. Između predavanja upućene su nam obavijesti iz Katehetskog ureda (s. Jaka Vuco) i Agencije za odgoj i obrazovanje (Sabina Marunčić).
Stručni skup završio je pedagoškim radionicama Modeli usmjerenog čitanja na primjerima Đure Sudete i Dubravka Horvatića koje su održali uz spomenute predavače i prof. hrvatskog jezika u OŠ Neorić prof. Silvana Bampa Listeš.
(preuzeto s: http://katehetski-si.com.hr/)