preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 341560
Danas: 38
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TKO ZAPRAVO POBJEĐUJE
Autor: Marina Klarić, 4. 4. 2019.

Dana 3. travnja 2019. god. učenici 8.b razreda su uspješno završili program prevencije kockanja mladih pod nazivom ˝Tko zapravo pobjeđuje?˝. Program je završen svečanom podjelom diploma, koje su im uručile voditeljice programa pedagoginja Ivana Bakotić i psihologinja Marija Lisica, koje su posebno educirane za provedbu istog.

Učenici 8.b su kroz zadnjih nekoliko mjeseci na satima razrednika sudjelovali na 9 radionica predviđenih programom. Sa samim programom i njegovom provedbom su upoznati roditelji 8. b razreda te Učiteljsko vijeće Katoličke osnovne škole održavanjem predavanja na roditeljskom sastanku odnosno sjednici Učiteljskog vijeća.


Zašto smo se odlučili na provedbu samog programa?           

Rizična ponašanja mladih zauzimaju posebno mjesto među strukama koje se bave mentalnim zdravljem mladih. U posljednje vrijeme svjedočimo brojnim promjenama na tržištu igara na sreću, u prvom redu porastu broja prodajnih mjesta koje priređuju igre na sreću, uslijed čega su kockarske aktivnosti dostupnije mladima. Istraživanja provedena u RH pokazuju da popriličan broj mladih je već razvio probleme povezanih s kockanjem, što je ponukalo stručnjake da se pozabave ovim problemom.

Program je kreirao tim stručnjaka  s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, koji imaju bogato znanstveno, stručno i kliničko iskustvo u ovom području.

Opći cilj samog programa je prevencija kockanja i razvoj odgovornog odnosa prema kockanju, te osobno odgovornom ponašanju. Specifični ciljevi programa odnose se na podizanje razine znanja o tom ponašanju i igrama na sreću, te razvoj socijalno-emocionalnih vještina ključnih za prevenciju upuštanja u rizična ponašanja.

Nadamo se da su naši osmaši ponijeli sa sobom dovoljno znanja o ovom području te da će u budućnosti svojim ponašanjima pokazati ispravan stav prema igrama na sreću no i prema ostalim rizičnim ponašanjima.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju