« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
Učenici 6.a i b razreda su 17. svibnja 2019. godine posjetili Zadar i Sukošan u sklopu terenske nastave. Dan pun zanimljivih doživljaja započeli smo polaskom u 8:00 ispred škole te zajedničkom molitvom da sve što smo planirali protekne u najboljem redu.
Došavši u stari dio Zadra otišli smo u obližnji park kako bi se osvježili, doručkovali i kvalitetno pripremili za avanturu koja nam dolazi. U 10:00 započeo je dvosatni program obilaska poluotka na jedan nov i zaniljiv način.
Na Kopnenim vratima dočekale su nas dvije voditeljice koje su nam opisale na koji način ćemo istražiti grad Zadar, tj. jedan njegov dio koji se zove „grad-utvrda“.
Učenici su bili podijeljeni u pet skupina i u svakoj skupini je bila po jedna učiteljica/voditeljica koja je samo nadgledala kako učenici obavljaju zadatak.
Svaka grupa dobila je kartu i 10 znamenitosti koje su trebali pronaći, a kad bi prionašli pojedinu znamenitost trebali su odgovoriti na pitanje vezano uz nju. Nadopunjujući tako riječi dobivali su ključna slova koja su im dala rješenje glavne zagonetke. Tako su trčeći kroz grad, brzim snalaženjem na karti, morali pronaći Bunar u parku, Trg s bunarima, Providurovu palaču, crkvu sv. Šime, crkvu sv. Dominika, Narodni trg, zadarsku katedralu sv. Stošije, crkvu Gospe od zdravlja i Stup srama. Nakon što je svaka grupa uspješno pronašla tražene lokacije i odgovorila na tražena pitanja svi smo se okupili kod Stupa srama, gdje nam je voditeljica kratko izložila povijest Zadra kao i nastanak svih ovih znamenitosti.
Učenici su se nakon toga osvježili sladoledom te iskoristili kratki dio slobodnog vremena kupujući suvenire.
U popodnevnim satima uputili smo se prema Sukošanu gdje se nalazi adrenalinski park Green Adventure u kojem smo prije zabavnog dijela imali ručak. Učenike su nakon toga preuzeli animatori koji su ih podijelili u četiri skupine. U četverosatnom programu zabave nije nedostajalo. Učenici su se natjecali trčeći po raznim poligonima, boreći se na terenu za paintball i gađajući lukom i strijelom. U međuvremenu su se svi učenici mogli u pratnji animatora provozati kvadovima. Na kraju programa odigrana je i igra graničara, razred protiv razreda, u kojoj su u napetoj završnici bili ipak bolji učenici 6. a razeda.
Ispunjeni osijećajem potpunog zadovoljstva u 18:30 krenuli smo svojim kućama. Posljednje atome snage iskoristili smo za pjevanje u busu. Na kraju putovanja pjesmom „Rajska djevo„ zahvalili smo i našoj nebeskoj majci na predivnom danu punom doživljaja.
Ovim putem zahvaljujemo i našoj učiteljici Informatike Josipi Baljkas Klisović što nam je pomagala u izvedbi cijelog programa i što je napravila predivne 234 fotografije ovog putovanja.
Razrednice Dragana Bura i Ivana Mihek