preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 341560
Danas: 38
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
NAŠI KORACI U EUROPSKOM TJEDNU PROGRAMIRANJA - #EUCODEWEEK 2019.
Autor: Josipa Baljkas Klisović, 17. 10. 2019.

Europski tjedan programiranja pokrenuli su 2013. godine mladi savjetnici za Digitalnu agendu Europe (engl. Young Advisors for the Digital Agenda Europe). Europska komisija podupire Europski tjedan programiranja u okviru svoje strategije za jedinstveno digitalno tržište, a u Akcijskom planu za digitalno obrazovanje Komisija posebice potiče škole da se pridruže inicijativi. Cilj je do 2020. godine doseći do 50% svih škola u Europi.


Naša škola se i ove godine rado priključila inicijativi s ukupno pet događanja od 14.-24.10. Dvije radionice osnova programiranja s petim razredima u suradnji s Urbanim centrom u Šibeniku i tri radionice programiranja bez digitalne tehnologije u školi. U radionice su bili uključeni učenici petih i sedmih razreda.

Učenje programiranja pomaže nam da shvatimo svijet oko sebe koji se brzo mijenja, proširimo svoje razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija te da razvijemo vještine i sposobnosti kako bismo istraživali nove ideje i bili inovativni.

Dolaskom u Urbani centar učenike petih razreda dočekao je gospodin Luka Funda te ih upoznao s osnovama programiranja 3D računalnih igara u sustavu Unity. Očekivano su uslijedila razna pitanja o težini izrade same igrice, njenom sučelju, mogućnostima i načinima igranja. Strpljivim odgovorima ali i mogućnošću da i sami isprobaju kako igrica funkcionira oduševljenju nije bilo kraja. Povratkom u školu sat smo nastavili izrađujući prve korake u vizualnom programskom jeziku Scratch. Učenici su se učili računalnom, kritičkom i analitičkom razmišljanju, rješavanju problema i timskom radu što je ključno u školi, a svojim idejama i kreativnošću su dokazali kako programiranje može biti i zabavno!

Radionica CodyRoby (programiranje bez digitalne tehnologije - bez struje) ostvarena sa učenicima 7.a i 7.b razreda je protekla u iznimno pozitivnom okruženju. Natjecateljski organizirana u predvorju škole, radionica je ispunila i više nego sva očekivanja. Glavna svrha aktivnosti bez struje jest smanjiti prepreke pristupa kako bi se programiranje uvelo u sve škole, neovisno o financijskim sredstvima i opremi. Aktivnosti programiranja bez struje otkrivaju računalne aspekte fizičkog svijeta koji nas okružuje. Učenicima približava programiranje bez računala tako što ih se uključuje u igru u kojoj se moraju natjecati i surađivati kako bi se upoznali s osnovnim načelima programiranja. U okviru ove radionice učenici su shvatili kako su podijeljene uloge programera (Cody) i robota (Roby), upoznali se s pojmom osnovnih naredbi i skupova naredbi, naučili da se neki problem može riješiti nizom osnovnih naredbi i na kraju svega shvatili da je za programiranje važnije logičko razmišljanje nego tehnologija.

Zadnje dvije radionice u sklopu Europskog tjedna programiranja su također ostvarene s učenicima petih razreda. Kako bi izradili crtež s nekim od predloženih likova bilo je potrebno da prate svaki korak i naredbe koje su zadane. Na zabavan način su se učili principima programiranja te shvatili kako je važan svaki korak da bi dovršili svoj crtež. Upravo kao i kod programiranja na računalu.

Proteklih deset dana provedenih na radionicama mogli bismo zaključiti riječima poznatog Steve Jobsa „Svi bismo trebali naučiti programirati jer nas programiranje uči kako razmišljati.“ Djeca vole tehnologiju i taj bi interes trebalo dobro iskoristiti. Bilo vaše dijete budući Steve Jobs ili ne, učenje programiranja ili barem povremeno igranje igricama, aplikacijama i web stranicama može mu biti od velike koristi. Pomoći će mu razviti sposobnost rješavanja problema, kreativnost i komunikacijske vještine.

Josipa Baljkas Klisović, učiteljica Informatike





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju