« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
U Šibeniku se od 11. listopada do 20. listopada 2019. godine održava razmjena mladih u okviru ERASMUS+ programa. Naziv ovogodišnjeg projekta je "Plastic Planet - NO!". Nositelj projekta je Lokalna akcijska grupa “More 249“ (LAG “More 249“), a ovogodišnja razmjena mladih treći je projekt odobren LAG-u “More 249“.
Sudionici programa dolaze iz pet zemalja: Rumunjske, Turske, Portugala, Sjeverne Makedonije i Hrvatske. Iz svake zemlje šest je sudionika plus voditelj (ukupno 35 sudionika).
Cilj razmjene mladih u okviru projekta “Plastic Planet – NO!“ je zajednički rad, razmjena ideja i primjera dobre prakse, jačanje svijesti o okolišu koji nas okružuje te brizi za okoliš s fokusom na upotrebu plastike i plastičnih proizvoda. Kroz neformalne metode učenja, sudionici projekta uče o načinima na koje je potrebno smanjiti upotrebu plastike. Ideja razmjene je dati mladima priliku da čuju i uče o negativnim utjecajima koje ima upotreba plastike i plastičnih proizvoda na okoliš, da razmišljaju o alternativnim proizvodima, da uče o recikliranju i smanjenju upotrebe plastičnih proizvoda.
18. listopada 2019. u suradnji s Katoličkom osnovnom školom u Šibeniku i učenicima šestih razreda, sudionici projekta su kroz neformalnu metodu učenja - igru pod nazivom “Potraga za blagom“ - objasnili probleme s kojima se suočavamo, a koji se tiču upravo upotrebe plastičnih proizvoda. Sudionici projekta su se nalazili na 7 različitih lokacija u krugu škole, a učenici podijeljeni u 5 grupa bili su vođeni do svake od lokacija. Na lokacijama su ih dočekivali sudionici projekta s tzv. pitalicama koje su se odnosile na plastične proizvode (učenici su morali pogoditi o kojem je plastičnom proizvodu riječ). Posljednja, sedma lokacija bio je iglu napravljen od plastičnih boca, a na koji su učenici mogli zalijepiti zvjezdice koje su dobili na svakoj od lokacija te pročitati činjenice o korištenju plastičnih proizvoda kao i savjete o tome kako se odnositi prema okolišu i što održivi razvoj za nas predstavlja. Naposljetku, učenici šestih razreda otpjevali su pjesmu sudionicima projekta kao mali poklon za zajedničko druženje i igru te im ovim putem zahvaljujemo na tome.
Na kraju, cilj ove neformalne metode učenja bio je potaknuti okolinu na razmišljanje jer svaka pojedina stvar koja nam više ne treba, može biti ponovno iskorištena. Uz pomoć malo stvaralačkog duha, umjesto da ih bacimo, možemo ih obnoviti, popraviti ili im pronaći novu namjenu.
Meri Krnić, voditeljica