« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
U srijedu, 16. Svibnja održano je u našoj školi županijsko stručno vijeće za učitelje razredne nastave na temu partnerstvo i timski suradnički rad učitelja i knjižničara. Predavanje su održale naše djelatnice, učiteljica razredne nastave Sanja Bertić-Copić i knjižničarka Ivana Petrak. Donosimo njihov osvrt na temu pa pročitajte...
Vrijeme provedeno u školskim klupama najljepše je razdoblje života pa zaista smatram da smo odgovorni za to kako ga učiniti zanimljivim. Lektira je jedno od područja koje mnogi učenici ne vole. Nerado čitaju, a još im je teže pisati. Mnogi od nas imali su negativno iskustvo vezano uz obrade lektire i mukotrpno izvlačenje i najsitnijih detalja kako bi učitelj mogao procijeniti jesmo li pročitali knjigu ili ne. Još je jedan razlog suradnji, a to je da su detaljne informacije dostupne na Inernetu te ih nije nikakav problem prepisati, a učiteljica se svede na to da ocjenjuje tuđi rad.
Školska knjižnica je sastavni dio odgojno-obrazovnoga procesa. Temeljne zadaće školske knjižnice, bitne za razvijanje pismenosti, informatičke pismenosti, poučavanja, učenja i kulture, a često je svedena na samo tehničko posuđivanje knjiga. Osim obveznih sati medijske kulture želja nam je bila kroz suradnju približiti knjižnicu kao mjesto u školi u kojem mogu doći kad god su slobodni te isto tako mogu puno toga naučiti na neformalniji način.
Mi smo suradnju ostvarile kroz satove lektire koje odrađujemo zajedno te pokušavamo u učenicima probuditi ljubav prema čitanju i knjizi. Posebno u današnje vrijeme kada djeca jako malo čitaju. Važno je da dijete nauči obilježja pojedinog književnog djela, da nauči izdvojiti likove, temu, pronaći opis likova, itd, a samo djelo je sredstvo kojim se dolazi do cilja. Samim time podatci poput, koje je boje bila haljinica, i tome slično, nije važno.
Na seminaru smo predstavile učiteljima i učiteljicama naš način obrade lektire kroz prezentaciju koju su pripremili učenici 4. b te fotografskog prikaza svake lektire. Na kraju smo sudionike podijelile u skupine prema slikama iz lektirnih naslova te je svaka grupa trebala napraviti neke od zadataka koje su obrađivali učenici na satu lektire. Neki od zadataka su bili prikazati pripovijetku u obliku igrokaza ili u obliku novinskog članka ili pak pouku knjige prikazati drugom književnom vrstom – basnom…
Nadamo se da je naš primjer dobre prakse pomogao i dao ideje za moguću suradnju učitelja i knjižničara.
Sanja Bertić-Copić, učiteljica i
Ivana Petrak, knjižničarka