« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
Dan učitelja međunarodni je dan proglašen 1994. od strane UNESCO-a. Obilježava se svake godine 5. listopada kako bi se tom plemenitom i časnom pozivu dalo na značaju. Prigoda je to i za isticanje važnosti rada svih učitelja i njihov utjecaj na razvoj društva u cjelini, te da se naglasi važnost te profesije, ali i samog obrazovanja kojega su oni nositelji.
Učitelj je predana i uporna osoba, idealist, sanjar te vrlo skromna, nenametljiva i samozatajna osoba. Nikada sebe ne stavlja u prvi plan, ne želi se isticati niti sebi dati na važnosti. Zapravo, obilježavanje ovoga dana je sušta suprotnost onome što on jest. Upravo je to razlog što se taj dan tek sada po prvi put obilježava u našoj školi. Skromnost i jednostavnost učiteljskog karaktera ove godine 5. listopada u našoj školi nisu bili u prvom planu.
Za obilježavanje su bile zadužene učiteljice Dragana Bura, Ivana Milišić i Marita Županović. Aktivnosti koje su osmislile i koje su provedene taj dan su sljedeće:
1) U predvorju škole postavljen je pano: Na onom „ozbiljnijem“ dijelu panoa slikovito je prikazan značaj učiteljskoga zvanja u obliku različitih misli, grafičkog prikaza i akronima. Na onom drugom, zabavnom i „neozbiljnom“ dijelu panoa postavljene su slike naših učitelja iz mladosti. Nije potrebno uopće spomenuti koliki su interes i oduševljenje vladali pred panoom dok su učenici i učitelji (!) gledali i proučavali te slike.
2) Fotografije iz mladosti poslužile su za izradu kviza u kojemu su učenici pokušali prepoznati sve učitelje naše škole prema slici iz djetinjstva i tako pobijediti u natjecanju razreda. Pobjednici su bili 8. a i 6. b razred s rezultatom 36/42.
3) Učenici i učitelji toga su dana zamijenili uloge na jedan školski sat. Učenici su postali učitelji i pokušali prenijeti znanje svojim prijateljima iz razreda. Komentari oduševljenih učenika nisu izostali.
Danas mi nije bilo lako predavati. Uhvatila me velika trema na početku sata. I priprema nije bila jednostavna. Svaka čast svim učiteljima u svijetu. Na neki način je bilo i vrlo dobro iskustvo predavati u svom razredu. (Jelena, 8. b)
Tek danas sam shvatio koliko je teško biti učitelj. Prvih 15 minuta mislio sam kako neću imati dovoljno materijala za cijeli sat. Cijelo vrijeme moraš o nečemu pričati te svakoga uključiti u razgovor. To mi je bilo najteže. Uživao bih biti profesor možda jedan sat tjedno, ali sedam sati u danu bi mi stvarno bilo previše. Divim vam se kako to uspijevate svaki dan s toliko energije. (Mislav, 8. b)
Bilo je teško, jer većina njih nije sudjelovala, nego samo pojedinci. Trebala sam se pripremiti dan-dva prije što nije bilo jednostavno. Bilo je zabavno kad smo gledali film i dok su rješavali zadatke za ponavljanje koje sam ja napravila. Bilo je zanimljivo i teško istovremeno. (Matija Tia, 7. b)
Bilo mi je zabavno biti učiteljica, ali je i teško. Treba pripremiti sve za nastavu i za nove lekcije. Učitelji to moraju napraviti ne samo za jedan, već za svih osam razreda. Nije lako biti učitelj. Za pravog učitelja potrebno je puno truda, znanja i upornosti. Sretna sam što u našoj školi ima puno takvih učitelja. (Klara, 7. b)
Najteže mi je bilo utišati razred. Bilo je zanimljivo, ali i prilično teško smisliti dovoljno zanimljiv sat. Ne bih htjela biti profesor, jer smatram da nije lako pripremati ni održavati sat, a najmanje utišati razred. (Mihaela, 8. a)
Svidjelo mi se biti učiteljica. Super je što te slušaju. Jedino što mi se nije svidjelo je to što se moram pripremiti za sat, a to traje jako dugo. (Iva, 6. b)
Danas, kad sam bila učiteljica, jako sam se zabavila. Shvatila sam da biti učitelj nije lak posao. Materijale za nastavu pripremala sam jedan sat, zato ne mogu zamisliti kako je to raditi cijelu godinu. (Gabi, 7. b)
Teško je biti učitelj jer te većina ne sluša, ali je također i zabavno. Nemam svaki dan priliku voditi sat. Nisam htio biti strog, ali mi je smetalo što se neki nisu ponašali dolično, nego su nas ponižavali. Svejedno htio bih to ponoviti. (Luka, 5. a)
4) Prigodnim programom preko razglasa učenici su se podsjetili da u učitelju uvijek mogu pronaći podršku, a učitelje osvijestili da su „svijeća koja širi svjetlost oko sebe i da pale plamen u onima koje podučavaju.“
5) Na Satu razrednika učenici su sa svojim razrednicima razgovarali o poteškoćama s kojima se današnji učitelji susreću te napisali prijedloge kako popraviti njihov položaj.
Bio je to dan bogat sadržajima na opće zadovoljstvo učenika i 42 učitelja naše škole. Stoga ne preostaje ništa drugo nego čestitati im njihov dan. Dragi naši učitelji, ostanite dosljedni sebi, hrabro se suočite sa svim izazovima koji se pred vama stvaraju, vodite se entuzijazmom i ljubavlju prema poučavanju. Postanite i ostanite superjunaci u očima djece. Sretan vam vaš dan!
Ivana Milišić, učiteljica Hrvatskog jezika