preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 341560
Danas: 38
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
DAN UČITELJA
Autor: Martina Kolovrat, 5. 10. 2020.

Dan učitelja međunarodni je dan proglašen 1994. od strane UNESCO-a. Obilježava se svake godine 5. listopada kako bi se tom plemenitom i časnom pozivu dalo na značaju. Prigoda je to i za isticanje važnosti rada svih učitelja i njihov utjecaj na razvoj društva u cjelini, te da se naglasi važnost te profesije, ali i samog obrazovanja kojega su oni nositelji.
Učitelj je predana i uporna osoba, idealist, sanjar te vrlo skromna, nenametljiva i samozatajna osoba. Nikada sebe ne stavlja u prvi plan, ne želi se isticati niti sebi dati na važnosti. Zapravo, obilježavanje ovoga dana je sušta suprotnost onome što on jest. Upravo je to razlog što se taj dan tek sada po prvi put obilježava u našoj školi. Skromnost i jednostavnost učiteljskog karaktera ove godine 5. listopada u našoj školi nisu bili u prvom planu. 

 


Za obilježavanje su bile zadužene učiteljice Dragana Bura, Ivana Milišić i Marita Županović. Aktivnosti koje su osmislile i koje su provedene taj dan su sljedeće:
1) U predvorju škole postavljen je pano: Na onom „ozbiljnijem“ dijelu panoa slikovito je prikazan značaj učiteljskoga zvanja u obliku različitih misli, grafičkog prikaza i akronima. Na onom drugom, zabavnom i „neozbiljnom“ dijelu panoa postavljene su slike naših učitelja iz mladosti. Nije potrebno uopće spomenuti koliki su interes i oduševljenje vladali pred panoom dok su učenici i učitelji (!) gledali i proučavali te slike.
2) Fotografije iz mladosti poslužile su za izradu kviza u kojemu su učenici pokušali prepoznati sve učitelje naše škole prema slici iz djetinjstva i tako pobijediti u natjecanju razreda. Pobjednici su bili 8. a i 6. b razred s rezultatom 36/42.
3) Učenici i učitelji toga su dana zamijenili uloge na jedan školski sat. Učenici su postali učitelji i pokušali prenijeti znanje svojim prijateljima iz razreda. Komentari oduševljenih učenika nisu izostali.
Danas mi nije bilo lako predavati. Uhvatila me velika trema na početku sata. I priprema nije bila jednostavna. Svaka čast svim učiteljima u svijetu. Na neki način je bilo i vrlo dobro iskustvo predavati u svom razredu. (Jelena, 8. b)
Tek danas sam shvatio koliko je teško biti učitelj. Prvih 15 minuta mislio sam kako neću imati dovoljno materijala za cijeli sat. Cijelo vrijeme moraš o nečemu pričati te svakoga uključiti u razgovor. To mi je bilo najteže. Uživao bih biti profesor možda jedan sat tjedno, ali sedam sati u danu bi mi stvarno bilo previše. Divim vam se kako to uspijevate svaki dan s toliko energije. (Mislav, 8. b)
Bilo je teško, jer većina njih nije sudjelovala, nego samo pojedinci. Trebala sam se pripremiti dan-dva prije što nije bilo jednostavno. Bilo je zabavno kad smo gledali film i dok su rješavali zadatke za ponavljanje koje sam ja  napravila. Bilo je zanimljivo i teško istovremeno. (Matija Tia, 7. b)
Bilo mi je zabavno biti učiteljica, ali je i teško. Treba pripremiti sve za nastavu i za nove lekcije. Učitelji to moraju napraviti ne samo za jedan, već za svih osam razreda. Nije lako biti učitelj. Za pravog učitelja potrebno je puno truda, znanja i upornosti. Sretna sam što u našoj školi ima puno takvih učitelja. (Klara, 7. b)
Najteže mi je bilo utišati razred. Bilo je zanimljivo, ali i prilično teško smisliti dovoljno zanimljiv sat. Ne bih htjela biti profesor, jer smatram da nije lako pripremati ni održavati sat, a najmanje utišati razred. (Mihaela, 8. a)
Svidjelo mi se biti učiteljica. Super je što te slušaju. Jedino što mi se nije svidjelo je to što se moram pripremiti za sat, a to traje jako dugo. (Iva, 6. b)
Danas, kad sam bila učiteljica, jako sam se zabavila. Shvatila sam da biti učitelj nije lak posao. Materijale za nastavu pripremala sam jedan sat, zato ne mogu zamisliti kako je to raditi cijelu godinu. (Gabi, 7. b)
Teško je biti učitelj jer te većina ne sluša, ali je također i zabavno. Nemam svaki dan priliku voditi sat. Nisam htio biti strog, ali mi je smetalo što se neki nisu ponašali dolično, nego su nas ponižavali. Svejedno htio bih to ponoviti. (Luka, 5. a) 

4) Prigodnim programom preko razglasa učenici su se podsjetili da u učitelju uvijek mogu pronaći podršku, a učitelje osvijestili da su „svijeća koja širi svjetlost oko sebe i da pale plamen u onima koje podučavaju.“
5) Na Satu razrednika učenici su sa svojim razrednicima razgovarali o poteškoćama s kojima se današnji učitelji susreću te napisali prijedloge kako popraviti njihov položaj. 
Bio je to dan bogat sadržajima na opće zadovoljstvo učenika i 42 učitelja naše škole. Stoga ne preostaje ništa drugo nego čestitati im njihov dan. Dragi naši učitelji, ostanite dosljedni sebi, hrabro se suočite sa svim izazovima koji se pred vama stvaraju, vodite se entuzijazmom i ljubavlju prema poučavanju. Postanite i ostanite superjunaci u očima djece. Sretan vam vaš dan!

Ivana Milišić, učiteljica Hrvatskog jezika

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju