« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
Programiranje je pisanje uputa računalu što i kako učiniti, a izvodi se u nekom od programskih jezika. Programiranje je umjetnost i umjeće u stvaranju programa za računala.
Europski tjedan programiranja provodi se kao virtualni i potpuno besplatan događaj. Ova inicijativa promiče kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. Ideja je učiniti programiranje vidljivijim svim uzrastima, pokazati kako oživjeti ideje kodom, demistificirati ove vještine i motivirati ljude na učenje. Škole na bilo kojoj razini i učitelji svih predmeta pozvani su na sudjelovanje u EU Code Week-u kako bi pružili priliku svojim učenicima da istražuju digitalnu kreativnost i kodiranje.
Prema riječima Thierrya Bretona, europskog povjerenika za unutarnje tržište:
„Digitalne vještine, uključujući kodiranje i računalno razmišljanje, igrat će presudnu ulogu u oporavku Europe od pandemije. Učitelji, studenti, liječnici, istraživači, ali i poduzetnici ili zaposlenici u malim tvrtkama - svi će Europljani trebati svladati digitalne tehnologije. EU Code Week pruža im prave alate i vještine kako bi iskoristili mogućnosti koje donosi digitalizacija.“
Tijekom mjeseca listopada a s ciljm upoznavanja upravo te umjetnosti učiteljice Informatike Josipa Baljkas Klisović i Martina Kolovrat provele su razne aktivnosti na satima Informatike od 1. do 8. razreda te na taj način obilježile EU Code Week.
Sve te aktivnosti prožete su igrom, jer na taj način djeca najbolje uče. Tako su od 1. do 4. razreda učenici dobivali razne likove poštujući naredbe, upoznali najpoznatiji programski jezik Scratch.
Od 5. do 8. razreda učenici su rješavali Dabar kartice, učili se programirati bez digitalne tehnologije s pomoću igre CodyRoby. Upoznali su i programiranje u planetarnoj poznatoj igri Minecraft Education Edition.
Naša ključna misija je pomoći svakoj osobi na planetu da počne razmišljati poput računala, odnosno da počne razmišljati o problemima i kako ih riješiti. Korak po korak. S time će dobiti određenu prednost u današnjem digitalnom svijetu. Razni programski jezici će zapaliti iskru kreativnosti kod nove generacije inovatora na zabavan i kreativan način.
Josipa Baljkas Klisović i Martina Kolovrat, učiteljice Informatike