« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
Stoti dan škole međunarodni je projekt koji se obilježava sredinom veljače, upravo na stoti dan od polaska učenika u školu. Zahvaljujući Udruzi hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono i eTwinning platformi u kojoj sudjeluje 285 učitelja, obilježavanje stotog dana zauzima posebno mjesto u srcima učenika i učiteljica. Ove nastavne godine, učenici razredne i predmetne nastave proslavili su ga 23. veljače 2021. Stoti dan škole zamišljen je kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti. Učenici ga obilježavaju nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti kojima se kroz igru i aktivnosti istraživanja broja 100, želi potaknuti ljubav prema školi, školovanju i zanimljivom projektnom danu koji provode.
Učenici 1.a cijeli nastavni dan proveli su u pjevušeći himnu 100. dana škole te veselo obavljajući zadane zadatke. Iz Hrvatskog jezika napisali su 100 riječi dok su matematički zadaci bili postavljeni unutar brojke 100. S velikim zadovoljstvom izrađivali su krunu 100 dana pametniji/ja i bojeći naočale s brojkom sto. Najviše oduševljenja izazvalo je postavljanje fotografija u aplikaciju AgingBooth koja je prikazala učenike u trećoj životnoj dobi koji su se tako i za proslavu odjenuli. Na satu Likovne kulture slikali su kako bi izgledati kao stogodišnjaci.
Učenici 1.b razreda izrađivali su naočale u obliku broja 100, na ploči su ispisali 100 riječi od naučenih slova, riješili 100 zadataka iz matematike te se na TZK razgibali uz različite vježbe od ukupno 100 ponavljanja.
Učenici 2.a i 2.b razreda bili su maštoviti u smišljanju 100 matematičkih zadataka koje su kasnije razmijenili i rješavali svatko u svom razredu. Nakon toga su smišljali 100 imenica.
Učenici 3.a razreda dan su započeli stotim „dobro jutro“ pozdravom. Izradili su medalje za 100. dan škole, riješili 100 zadataka množenja, 100 imenica, glagola i pridjeva, odgovorili na 100 da/ne pitalica iz Prirode.
Izradili su razredni muzej s predmetima starim 100 godina, glumili starce te crtali fenjera na Likovnoj kulturi. Neizostavno su odradili tjelovježbu uz 100. dan.
Popodne su popunjavali listić u kojem su njihovi osobni odgovori bili vezani za brojku 100, bojali su bojanku i broju 100 podarili novo ruho, a na popodnevnim zrakama sunca svim školarcima i njihovim učiteljima čestitali 100.dan škole.
Učenici 3.b razreda dan su započeli tako da su u grupama po 5 učenika smislili i zapisali što više riječi koje u sebi sadrže riječ „sto“. Potom su se predstavnici grupa natjecali tko će na ploči u 100 sekundi ispisati što više riječi. Zatim su u 100 sekundi smisliti kratki stih ili dva i nastala je pjesma povodom stotog dana škole.
„ STOTI ŠKOLE DAN, SVIMA JE ZABAVAN
STOTI JE DAN ŠKOLE, SVI UČENICI GA VOLE
TOG DANA SE PJEVA I PLEŠE
NA STOTINE ZADATAKA RIJEŠE
STOTI DAN ŠKOLE PETICE SE LOVE
STOTI, STOTI, STOTI DAN, VESEL JE I RADOSTAN „
Bojali su i izrezali naočale u obliku broja 100, provodeći tu aktivnost usput su proveli i 100 sekundi u tišini. Matematika je isto bila u znaku broja 100. Kroz igru i zabavu brzo su došli do velikog odmora, a na njega su krenuli od vrata učionice i brojeći po 100 koraka svatko za sebe. Nisu svi stigli na isto mjesto, pa su zaključili da im koraci nisu svima isti.
Učenici 4. a razreda također su s veseljem dočekali današnji dan. U jutarnjem dijelu nastave izvrsno su povezali nastavne sadržaje Hrvatskoga jezika o narječjima uz igru. Zadatak je bio napisati sto riječi zavičajnog govora te od odabranih riječi sastaviti pjesmicu ili priču. Izradili su osobne zastavice za Stoti dan škole, a na satu Tjelesne i zdravstvene kulture izazov im nije bio lak: raditi vježbu izdržaja punih sto sekundi.
Poslijepodnevni dio nastave započeo je igrom „Slonovski nogomet“, u kojem su sto puta morali dodati loptu jedni drugima neobičnim surlama – držeći se za ruke. Rad su nastavili s matematičkom igrom 10 zadataka puta 10 znamenki. Igrali su u paru, bacajući pet kockica koje su odredile znamenke, a od kojih su smislili zadatak pisanog množenja. Narječja nisu izostala ni u ovom dijelu nastave, kad su imali zadatak u vremenu 3 x 100 sekundi napisati 100 riječi na štokavskom, kajkavskom i čakavskom narječju. Kao i ostalim učenicima, najviše oduševljenja izazvala je aplikacija Aging Booth, koja nam je pomogla pri izradi razrednog plakata: 100 godina od 4. razreda. Ono što je također bilo zanimljivo je izrada naslova plakata. Svaki učenik dobio je zadatak izraditi jedno slovo tehnikom pointilizma, optički miješajući dvije boje, od kojih je svaka trebala ostaviti trag od 50 točkica. Osim što nas je oduševila tehnika optičkog miješanja boja, svako slovo bilo je sastavljeno od, naravno, sto točkica.
Učenici 4.b razreda su nakon početnih 100 sekundi tišine krenuli na zagrijavanje izvodeći 10x10 vježbi za zagrijavanje tijela. Potom su uz pomoć Interneta pronašli 100 kulturno – povijesnih znamenitosti RH i načinili plakat. Odmorili su se i nasmijali uz aplikaciju AgingBooth u kojoj su se vidjeli kao stogodišnjaci. U kvizu Wordwall su rješavali prigodne matematičke zadatke. Poslijepodne su proveli u stominutnom pikniku.
Na satima Vjeronauka s. Renata Azinović je također obilježila stoti dan škole.
Učenici petih razreda obrađivali su ove školske godine Bibliju i učili kako uz pomoć kratica pronaći biblijski tekst. Stotine kratica dovelo ih je do 100 gradova, 100 muških i 100 ženskih imena, kao i do 100 biljnih i životinjskih vrsta u Bibliji.
Šestaši su obrađivali Crkvu. Bila je to prilika da istraže 100 posljednjih papa Katoličke Crkve, 100 biskupa u posljednjih 100 godina Crkve u Hrvata te 100 svećenika i 100 crkava Šibenske biskupije.
Željka Ćaleta Car i Antonija Mamužić, učiteljice 1.a i 4.b razreda